Ajax moet tegen Dynamo Kiev in de play-off voor de Champions League!
Zou toch fijn zijn wanneer Shevtjenko en zijn maates die vervelende Amsterdammertjes naar huis speelt
Maarre gaat er nog iemand heen in Adam of Kiev?
Hey Gilbert , woon je in Kiev? Ik ben een Hollander, maar stiekem hoop ik ook dat Dynamo wint. . De bluffers van Ajax tegen de foute pakken en maffia van Kiev. Die mannen hebben hun geld ook niet op een eerlijke manier bij elkaar gespaard:)-D Maar ik gun het de Oekrainers wel, eigenlijk is Shaktar wel mijn favoriete club.
Veel plezier
Jos
Ik ben ook maar een Hollander :-) . Sinds 2002 kom ik regelmatig in Oekraine om diverse redenen. Daarnaast is mijn vrouw Oekraïnse en derhalve spenderen wij een groot gedeelte van onze vrije tijd en werktijd in Oekraïne. Afgezien van het aantal keren dat wij naar Oekraïne reizen zijn wij er gemiddeld tussen 1 en 2 weken per maand. Het is mijn tweede “thuis” geworden.
Ik dacht ook nog even een ticket met wizzair te boeken voor de wedstrijd in Kiev.
Helaas zijn de prijzen nu ruim 300 euro retour, laat maar mooi zitten, kijk wel op RTL 4
Die van Wizz air weten nu ook natuurlijk dat hun toestellen wel vol worden, marktmechanisme zullen we maar zeggen
Via Lvov vliegen is een optie, ben je 200 euro kwijt, maar dan nog de trein erbij naar Kiev heen/weer.
Kom je ook weer bijna op hetzelfde uit.
Marcus
Dag Gilbert,
Dit is ook heel interessant voor mij, ik bedoel dat de Oekraine je tweede thuis is geworden. Hetzelfde geldt voor mij, ik heb nu sinds twee jaar een relatie met een vrouw uit Sevastopol en ik kom er minimaal twee maal per jaar. Ik voel me er thuis en zou zo'n situatie zou voor ons wel interessant zijn. Zij vind het hier ook leuk, hier is Groningen en ben er van overtuigd dat ze hier wel kan aarden, maar Sevastopol is haar thuis, ze wil dat niet definitief opgeven en ik vind het daar aangenaam, spreek een beetje Russisch en mag de mensen wel. Ik denk dat het ons wel zou passen. Kun je iets meer vertellen over je werk en hoe je vrouw aan een verblijfsvergunning gekomen is? Ik ken de voorwaarden wel, ik verdien te weinig op dit moment. Ik hoop meer van je te horen
Groeten.
Jos
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?