prkeerbeleid Holtzwickede

• siep

Wij willen onze auto gratis parkeren in Holtzwickede voor ongeveer 18 dagen en vandaar met de pendelbus naar het vliegveld, zijn er mensen op het prikbord die ervaring hebben met hun auto aan de rand van het vliegveld parkeren in een wijk ofzo? of is het veiliger én moet je toch wat toeleggen door je auto te stallen op de P6 of P7 van het vliegveld.

graag tips!

• martin

Hoi ik zou het niet weten maar ik zou hem niet op de parkeerplaats(als ze die hebben) zetten(van de halte Holzwickede). Misschien in de stad meer ruimte.Waar de pendelbus gaat(naar Dortmund flughaven) is het een behoorlijk donker terrein en de hokjes waar je kaartjes (zou) kunnen trekken werken meestal ook niet.

Ik ben er een paar keer aangekomen met de trein en in de winter, dan ben je blij als je de bus omhoog ziet komen(overdag om de 20 minuten) anders is het een klein stukje naar beneden lopen en dan naar rechts en alsmaar rechtdoor(5km). Hoera ik vlieg maandag de 26e vanaf Amsterdam om 09.20 weer naar Kiev. Ik had een slechte ervaring in december met Wizz-air helaas.

Mvg,Martin

• Slawa

Opel dealer

Emschertalstraße 132

44289 Dortmund

In ca. 1,8 km afstand van de luchthaven en op eigen risico (informatie is 1 jaar oud).

• siep

Bedankt voor jullie reactie's, bij nader inzien lijkt het ons beter de auto te stallen bij het vliegveld.

groetjes en een fijne vakantieperiode tegemoet!