Wie heeft positieve/negatieveervaring met oekrainse -40jr?

• Belg1

Hallo allemaal,

Ik wou eens polsen naar mannen met positieve/negatieve ervaringen met oekrainse in belgie of nederland, die minder dan 40jr zijn.

1.Zijn jullie getrouwd of samenwonend?

2.Groot leeftijdsverschil of niet?

3.Paste de vrouw zich goed aan of miserie?Wat met de orthodoxe ingesteldheid?Wenst men hier luxeleven?Zijn ze veranderd of niet?

4.Hoe leren kennen?

Ik weet ook dat iedereen ginds vriendin kan krijgen zonder probleem.En dat ginds alles wel goed zal verlopen dat lijkt me ook geen probleem.

Mijn vraag spitst zich echter toe of het hier goed verloopt! Bij mij was het namelijk een drama.En ik weet niet of het loont alle miserie opnieuw over te doen…

Mvg,

Tony

• michiel54

Hallo , sorry ik ben al wat ouder dan 40j.

Ik heb tot hiertoe 100% geluk gehad met mijn Oekrainse vriendin(sinds 20 maand) . Ik had mij eerst wel goed laten informeren over datingsites , op wat je moet letten en zo , de do's en de don'ts als het ware . Voor je ze laat overkomen moet je al zeker weten wat voor vlees je in de kuip hebt ! Ik heb massas brieven geschreven en gelezen voor ik zeker was van de stap . En ik zat juist , het is een beeld van een vrouw vol levensvreugde en humor ! Geen luxe paardje maar eenvoud troef , “dat ” moet je vinden !

Maar ja , de factor geluk speelt een grote rol

Veel geluk !!!

• gotcha1930@live.nl

Hallo tony,

Ik heb mijn oekrainse vrouw leren kennen via een datingsite “russianeuro”, hier zijn ook de golddiggers maar ook genoeg vrouwen die het serieus menen. Ik heb er 3 ontmoet in Istanbul en allemaal op hun eigen kosten. Mijn huidige vrouw is zeker niet iemand die voor luxe gaat, ze weet heel goed te sparen en we zijn gelukkig getrouwd. Ze past zich goed aan en wilde niets van geld sturen weten vanaf het begin. Ons leeftijdsverschil is 10 jaar ik 49 en zij 39, we hebben een schat van een dochter samen. Ze is niet christelijk dus het orthodoxe was geen probleem. Als je vragen heb ail je me maar.

Mvg,

Frank

• John

Hallo Tony,

Ik zou zeggen: Trap er niet in. Ze kunnen heel goed toneelspelen. Ik lig op dit moment ook in scheiding terwijl ik en mijn vrienden en kennissen dit nooit verwacht hadden. Geef je een tipje, verwen ze niet teveel want als het een keer minder wordt gaan ze zo bij je weg. Ze zijn totaal emotieloos.

Nu zullen er wel weer veel reageren dat het allemaal niet zo is maar die hoop ik dan over een tijdje, als ze tussen de 4 en 7 jaar samen zijn wel weer. geloof me dat meer als 50% dan al uit elkaar is.

Gegroet,

John

• Belg1

Hoi,

Ik wou dit nogmaals in de kijker plaatsen…

Blijkbaar weinig mensen met positieve ervaringen….

Of het is Marcus, ok ander type ervaring…waarvoor ik ook respect heb uiteraard.

In feite draait het daar om: als niemand positieve ervaringen heeft, whats the use of going?

Tijdsverlies, geldverlies en emotioneel ook moeilijk, vooral dat laatste is moeilijkste als het mislukt.

Grtz,

De Belg