Exclusive agency te vinnitsa

  • Fred2

    Beste ,

    Heeft er iemand ervaringen mbt dit bureau???

    Ze hebben website vol lelijke vrouwen…

    Beweren eerlijk te zijn…

    Maar men beschikt niet over skype, fotos van vrouwen zeer dubieus, je moet 1 week of langer wachten op een brief etc.Als er al iets komt…

    Is daar al iemand naartoe geweest???

    Mvg

  • kees

    Deze agency ken ik, zij heten Tatyana en Vladimir, ik ken hen goed en ben goed te spreken over hen. Ze zijn betrouwbaar en niet duur en zorgen goed voor je. vr.gr. kees.

  • Fred2

    Hallo Kees,

    Ja idd Tatyana & vlad.

    Ik heb foto van die tatyana.Van haar buro ook maar dat lijkt me eerder appartement.

    Ben je daar geweest?

    Heb je daar iemand leren kennen?

    Ja dat zal wel, maar heb je er mee door gezet en zoja hoe zit het nu met uw vriendin in nederland

    Grtn, fred

    Belgie

  • kees

    Ja ik heb daarmee doorgezet en onze relatie is OK. Uiteraard ben ik daar al vaak geweest en ik kom nog regelmatig in Vinnitsa.

  • Fred2

    Beste Kees,

    1.Vlad en tatiana zijn hardwerkende mensen van middelbare leeftijd zeker?

    2.Hoe ben je daar aan vrouw geraakt, de meeste zou ik nog niet wensen te ontmoeten in het donker?

    3.Waarom ben je zoveel terugeweest, m.i. is het toch maar een kleinere stad met een tank, een dierentuin en wat musea.Kan me amper inbeelden dat je daar op toeristische uitstap gaat voor 1 week?

    Mvg

  • Roger

    Beste,

    Het beste is dat je vraagt naar Tanja, die regelt de leukste dates (tu) als je begrijpt wat ik bedoelX(

    Anderen ken ik daar in feite niet.

    Maar gewoon beter op good luck naar dat land hoor, die buros zijn niet zoveel waard.Je betaald soms voor geen sex, ik begrijp dat niet.

    Beter ernaar toe en geen buro en gewoon hoppaB)

    Mvg

    Roger

  • Veggie

    topic = kansloos (td)

  • Roland

    topic interesting…

  • Peter de Jong

    Hallo,

    Ik kom er al jaren, en het lijkt me een betrouwbaar agency toe.

    Dat alle dames niet zeer knap zijn, en je moeilijk kunt communiceren in het russisch en dat het daar geen vakantieoord is, dat moet je voor lief nemen.

    Dus wees realistisch mannen van nederland.

    In elk geval ga ik door met communiceren, alhoewel het niet altijd gemakkelijk is.

    Peter

  • Vincent

    Ik heb eens op hun website gekeken, deze is zelfs vertaald in het Nederlands (weliswaar vol spelfouten en soms verkeerde vertalingen). Ik vind

    het met de dames nog wel meevallen, ja tenzij je zelf Brad Pitt ben, dan heb je hier niets te zoeken. Sommige foto's zien er vrij professioneel

    uit, oftewel dubieus ja. Ik twijfel aan de betrouwbaarheid, maar dat is meer een gevoel. Heb je inmiddels al meer ervaring Fred?