Wanneer je toch naar Oekraine wilt…boek vandaa bij Wizzair, dan krijg je 20% KORTING.
Doe er je voordeel mee
Bij Wizzair moet je ruim op tijd boeken, dan is het goedkoop, wacht je tot 3-4 weken voor vertrek met boeken betaal je de hoofdprijs
Ik heb nu 1 retourticket Keulen - Kiev (2), en Kiev - Simferopol (2), voor vertrek in Juni, alles totaal 120 euro incl. belastingen en creditcard toeslag. Wel heb ik deze tickets al online begin April geboekt (dus ruim 2 maanden voor vertrek)….boek je nu op dezelfde datums betaal je een veelvoud van wat ik betaald heb
Laat de dames maar komen van de KRIM ))
Beste mensen, ik weet wat Wizzair is omdat in afgelopen 14 manden heb ik met hem 6 keer naar Kiev gevlogen. Ik ken alle prijzen van deze luchtmaatschappij in verschillende manden. Sinds april 2010 de prijzen zijn in 2-2,5 keer gestegen. In vergelijk met 2009 natuurlijk.
In augustus 2009 heb ik 75 euro per retourticket betaald. In maart, mei, september, november 2009 en februari 2010 - tussen 45 en 65 euro (incl. creditcard-kosten).
Nu zie ik op de site van Wizzair dat de minimale prijs in oktober is ca. 103 euro + 6 voor creditcard terwijl in oktober 2009 was 40 (soms 30) euro + 5 voor creditcard.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?