Wizzair vandaag 20% korting

• Mathilde

Wanneer je toch naar Oekraine wilt…boek vandaa bij Wizzair, dan krijg je 20% KORTING.

Doe er je voordeel mee :)

• Slawa

Heeft U vandaag de prijzen gekeken???

Vanaf Schiphol moet ik bijna zelfde prijs betalen. 140-180 euro per enkele reis! Dat is toch niet normaal voor “low-cost” luchtmaatschappij!

• Uwe

Ach Slawa wat is vandaag de dag niet duur…….

• Slawa

Ik ben van plan om in augustus naar Kiev te vliegen. Een retourticket van Wizzair 03.08-15.08 kost 255.96 EUR + ca. 90-100 EUR reiskosten Den Haag-Dortmund-Den Haag. Een retourticket van UIA kost 278.90 EUR + 15.20 EUR reiskosten Den Haag-Schiphol-Den Haag.

• Piepo

Bij Wizzair moet je ruim op tijd boeken, dan is het goedkoop, wacht je tot 3-4 weken voor vertrek met boeken betaal je de hoofdprijs :)

Ik heb nu 1 retourticket Keulen - Kiev (2), en Kiev - Simferopol (2), voor vertrek in Juni, alles totaal 120 euro incl. belastingen en creditcard toeslag. Wel heb ik deze tickets al online begin April geboekt (dus ruim 2 maanden voor vertrek)….boek je nu op dezelfde datums betaal je een veelvoud van wat ik betaald heb :)

Laat de dames maar komen van de KRIM :)))

• Peter

Ook speelt het “hoogseizoen” + “vakantieperiode” een grote rol in het bepalen van de ticketprijs.

Boek je nu voor Augustus, ja iedereen wil dan gaan, en wizzair weet dat.

Peter

• Slawa

Beste mensen, ik weet wat Wizzair is omdat in afgelopen 14 manden heb ik met hem 6 keer naar Kiev gevlogen. Ik ken alle prijzen van deze luchtmaatschappij in verschillende manden. Sinds april 2010 de prijzen zijn in 2-2,5 keer gestegen. In vergelijk met 2009 natuurlijk.

In augustus 2009 heb ik 75 euro per retourticket betaald. In maart, mei, september, november 2009 en februari 2010 - tussen 45 en 65 euro (incl. creditcard-kosten).

Nu zie ik op de site van Wizzair dat de minimale prijs in oktober is ca. 103 euro + 6 voor creditcard terwijl in oktober 2009 was 40 (soms 30) euro + 5 voor creditcard.

• mathilde

Vandaag weer 20 % korting. gelijk geboekt!! 70 euro retour.

• Heino

Hallo

Betaald Wizzair wel netjes terug als ze een vlucht hebben gecanceld want wij wachten al meer dan een maand .

Hein