koerier en apartement service

• Peter

Expat reist maandelijks Kiev - Amsterdam en terug.

Biedt de mogelijkheid om tegen zeer redelijk tarief documenten mee te nemen.

Tevens in Kiev goede contacten voor het boeken van Western style appartementen.

Zogenaamde short-rent. Concurerende tarieven. Goede locaties.

Voor meer info: expatkiev @ gmail

• Gilbert

nou, nou, nou…… ik reis gemiddeld 2x per maand naar Kiev en als iemand mij vraagt om een aantal documenten mee te nemen en iemand in Kiev (bijvoorbeeld het centrum of vliegveld) te ontmoeten om ze af te geven dan doe ik dat uit vrije wil. Belachelijk om daar geld voor te vragen!!!

• K.V.

Gilbert,

Wanneer ga je volgende keer naar Kiev, misschien kan ik ook meereizen naar het vliegveld. Ik ga eend van deze mand via Keulen, en woon niet ver van je woonplaats.( heb eerder met je gesproken, i.v.m. documenten meenemen en ook zonder kosten:)

Groeten,

K.V.

• humor

Het enige wat gilbertje tot dusverre gratis meenam waren zijn geslachtsziekten.

Binnenkort neemt hij KV vermomd als eend in een mand mee :-)

Jut en Jul op reis….

• K.V.

Humors zoals jij, zijn door middel van geslachtsziekten ontstaan en hen humor kunnen ze best voor zich zelf houden. Niemand staat hier te wachten zulke domme commentaar, die je geeft naar aanleiding van een tipfout.

• Gilbert

@K.V.

Gewoon overheen lezen en negeren.

Ik vertrek de 13e naar Oekraïne en kom de 17e terug. Wij verwachten voor het eerst humanitaire goederen uit Frankrijk en zijn zeer benieuwd. Ik denk dat je dan nog hier bent of?

Mijn vrouw gaat de 24e voor een week. Als jij ook de 24e gaat kunnen jullie samen oprijden naar Keulen. Zij laat haar auto aan het vliegveld staan.

• K.V.

Ik ga de 27 april naar Kiev via Keulen, dus het lukt helaas niet samen oprijden, maar toch bedankt voor je bericht en alvast een goede reis voor jullie beide.