Hallo,
Binnenkort ga ik een weekje naar de Oekraine toe, wat ik al een heel tijdje van plan was. Op mijn zoektocht naar een plaats om de nachten door te brengen kwam ik op een of andere datingsite terecht, waar je appartementen kon huren en zelfs iemand kon inhuren om een rondleiding te verzorgen. Ik was niet helemaal overtuigd van het feit dat het allemaal te vertrouwen was en heb in eerste instantie het internet afgezocht naar dit onderwerp, en tevens heb ik contact gezocht
met de desbetreffende site. Gek genoeg kwam dit redelijk betrouwbaar over. Het leek me wel aardig om iemand in te huren die me kon rondleiden en ik vroeg hoe dat in z'n werk ging. Alleen was deze site hiervoor niet bedoeld, logisch natuurlijk (datingsite Het was echt de bedoeling om met iemand contact te leggen en om een afspraak met degene aldaar te plannen. Zo gezegd zo gedaan, het viel me op dat er een hele aantrekkelijke jonge dame zich daar had ingeschreven en dacht in me zelf waarom niet. Dus ik contact gezocht en ja hoor ze wilde wel wat afspreken. Dus voor ik het wist heb ik daar een afspraak met een, voor mij te aantrekkelijke jonge dame. Alleen heb ik totaal geen idee wat ik kan verwachten, dus mij vraag is of iemand zijn ervaringen hiermee kan uitwisselen. Overigens ben ik niet echt verlegen of zo en heb al een keer iets van relatie gehad met een russische vrouw. Dus ik zie er niet tegen op, sterker nog ik kijk er erg naar uit, alleen zou ik wat meer info willen krijgen van mensen die reeds ervaringen hebben hiermee.
Ben_D