export naar Ukraine

• Eloy

Graag zou ik planten en huis decoratie willen exporteren naar Ukraine.

Heeft er iemand tips?

• Jos

Hallo Eloy,

Interessant, ik heb dezelfde plannen, je zou het ministerie van economische zaken kunnen bellen, Die geven voorlichting over export naar de Oekraine. Bij wie je moet zijn staat vast wel op de site.Als ik meer weet hoor je het.

Groeten,

Jos

• Akatsiya

Zijn er ondertussen mensen die hier ervaring mee hebben opgedaan? Ik heb interesse om een zelfde soort handel te beginnen, misschien is iemand geïnteresseerd in een partnerschap?

• Hans

Ik heb een aantal malen dingen naar de Oekraine geexporteerd. Dit ging onder de vorige regering nog enigzins soepel maar op het moment is het een grote puinhoop. Wil je de grens over is er altijd wel een reden waarom je moet wachten of betalen. Is nu echt niet interessant meer. Daarbij komt ook nog eens dat je goederen kwijt moet raken en de interne markt is behoorlijk ingestort. Ik ben altijd in voor interessante deals maar ikzelf kan op het moment niets meer bedenken. Heb je een goed idee hoor ik dat graag en wil best nadenken om mee in te stappen.

• Rina

Van vrienden uit kiev hebben wij ook vernomen dat het bij de grens een puinhoop is,, en dan met name goederen die ingevoerd moeten worden.

mvg Rina

• Frank

Hallo Eloy.

Ik heb iemand voor je met een grote shop in Kiev. die voor je wil en mag inporteren. Het is namelijk officieel verboden planten te importeren.

Zij kent alle regels en heeft een afzet markt.

Als je intresse heb. laat het even weten. Dan vraag ik mijn verloofde een contact tot stand te brengen. Haar vriendin heeft die shop namenlijk.

пока

Франк

• Akatsiya

Hallo Frank,

Ik zou ook wel interesse hebben om eens te praten met die vriendin van jouw verloofde. Je kan mij bereiken op yana.shchur at claranet.nl

• martijn

beste mensen,

na het lezen van dit onderwerp zou ik graag via de mail in contact willen komen met degene die die kennissen in kiev had,die kon en mocht planten en bloemen importeren naar ua

wil gaan exporteren naar oekraine , maar na het lezen dat bij de grens een drama is

ook mensen die na dit lezen of andere ideeen heeft kunnen altijd mailen

bedankt martijn

• Ruud

Ik zou een oekrainese transporteur inhuren.

Deze zijn goedkoper en kennen de weg bij de grensovergang met Oekraine.

Ze weten precies waar, wie en hoeveel er betaald moet worden.

Je moet wel een goed contract afsluiten en een goede advocaat in Oekraine hebben.

De advocaat kan je helpen met het opstellen van een contract met de Oekrainse transporteur, met name schade door te late levering e.d. moet opgenomen worden in het contract.

• staf

sorry dat ik je nu maar antwoord ,je moet enkel iemand hebben die de taal kent

want je weet niet waar je aan toe bent anders

mijn vriendin woont in ukraine

dit is mijn mail adres

staf050@gmail.com