Wizz Air schrapt vluchten KBP-DTM

• Piepo

Zag ook dat ze minder gaan vliegen op Lvov.

Zal het met de winter/voorjaarsperiode te maken hebben ???????

Wie kan me helpen ???

• K.V.

Ik wil in mei naar Kiev voor 10 dagen, als ik nu een retour boek voor bepaalde datum, kan dat een of andere gecanceld worden door Wizzair en aangepast worden, en moet ik met ze gaan knokken om mij geld terug te krijgen?

• Piepo

Ja, ze kunnen nog best wat veranderen.

1. Vluchtschema (dag).

2. Vluchttijd.

3. En de lijn helemaal schrappen.

Ze zijn low-budget, en als ze merken dat 1 bestemming niet loopt gooien ze alles om.

En zetten hun toestellen in op beter bezette routes.

Dit is het nadeel van Wizzair.

Ik had vorig jaar 1 enkeltje Lvov - Kiev geboekt, 'n paar weken voor vertrek kreeg ik 1 melding dan ze stoppen met dat traject.

Kreeg netjes mijn geld terug gestort, maar natuurlijk geen vlucht, jammer het zij zo.

• Tom

Piepo, waar zie je dat ze minder gaan vliegen op Lviv? Ik kan in het boekingssysteem gewoon voor ieder weekend vluchten op vrijdag en maandag vinden namelijk.

• Mark

K.V. Schreef:

——————————————————-

> Ik wil in mei naar Kiev voor 10 dagen, als ik nu

> een retour boek voor bepaalde datum, kan dat een

> of andere gecanceld worden door Wizzair en

> aangepast worden, en moet ik met ze gaan knokken

> om mij geld terug te krijgen?

Ja, hebben ze me nu al 2x geflikt.

• K.V.

Ik heb een keer met ze gevlogen vorig jaar in maart vanuit Keulen, en het was alles op tijd zonder een of andere probleem. Dit jaar ga ik in mei en heb al een retour geboekt, hoop dat dit keer ook zonder enige onnodige gedoe zou vlucht doorgaan, we zien het wel..

Ik ga vanuit, als ze de vlucht gaan annuleren en verplaatsen, dan hoor je het niet in het vliegveld en geven ze dat van tevoren door.

• Mark

Ik zou rond 20:00 uur vliegen en ik kreeg diezelfde dag om 15:00 uur een mailtje.

Maar goed dat ik mijn ogen van te voren goed open hield.

• K.V.

Het is niet netjes van zon vliegmaatschappij, zelfs als het low cost is. Mijn vlucht is om 08:15, ga ik er vanuit, dat ze zullen niet in de nacht daarvoor me laten weten, als een of andere het vlucht zou niet doorgaan.

Trouwens gaat iemand misschien op 27 april vanuit Keulen naar Kiev, ik kan dan meerijden, woon in zuid Limburg.

K.V.

• Prawo

Ben afgelopen week heen en terug met ze gevolgen van Eindhoven naar Gdansk in Polen.

Alles op tijd, geen gezeur over handbagage (zoals bij Ryan Air) en dat voor € 6 (geboekt begin januari 2010).

Ga dinsdag weer.

.