Zag ook dat ze minder gaan vliegen op Lvov.
Zal het met de winter/voorjaarsperiode te maken hebben ???????
Wie kan me helpen ???
Ja, ze kunnen nog best wat veranderen.
1. Vluchtschema (dag).
2. Vluchttijd.
3. En de lijn helemaal schrappen.
Ze zijn low-budget, en als ze merken dat 1 bestemming niet loopt gooien ze alles om.
En zetten hun toestellen in op beter bezette routes.
Dit is het nadeel van Wizzair.
Ik had vorig jaar 1 enkeltje Lvov - Kiev geboekt, 'n paar weken voor vertrek kreeg ik 1 melding dan ze stoppen met dat traject.
Kreeg netjes mijn geld terug gestort, maar natuurlijk geen vlucht, jammer het zij zo.
Ik heb een keer met ze gevlogen vorig jaar in maart vanuit Keulen, en het was alles op tijd zonder een of andere probleem. Dit jaar ga ik in mei en heb al een retour geboekt, hoop dat dit keer ook zonder enige onnodige gedoe zou vlucht doorgaan, we zien het wel..
Ik ga vanuit, als ze de vlucht gaan annuleren en verplaatsen, dan hoor je het niet in het vliegveld en geven ze dat van tevoren door.
Het is niet netjes van zon vliegmaatschappij, zelfs als het low cost is. Mijn vlucht is om 08:15, ga ik er vanuit, dat ze zullen niet in de nacht daarvoor me laten weten, als een of andere het vlucht zou niet doorgaan.
Trouwens gaat iemand misschien op 27 april vanuit Keulen naar Kiev, ik kan dan meerijden, woon in zuid Limburg.
K.V.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?