Hallo,
Ik vlieg ook vaak vanuit Dortmund met hun, dus hoop dat ze ook niet teveel korten op de vluchten.
8 maart vlieg ik weer naar Kiev.
Ik was er tussen kerst en oud en nieuw ook en moest op 30 december terugvliegen. Maar na lang wachten werd de vlucht geannuleerd aangezien het erg slecht weer was en de optie was wachten tot 2 januari op een vervangende vlucht of nieuwe tickets(2x) kopen.
Aangezien ik 1 januari weer moest werken was dat de enige oplossing en heb daar ter plekke nieuwe tickets bij Germanwings gekocht(zelfde loket/zelfde dames)490 dollar contant af te rekenen in hryvna maar ja kon dan wel de volgende dag naar Keulen vliegen.
Daarna hun aangeschreven en eerst wilde ze niets betalen omdat het weer te slecht was, maar uiteindelijk na een paar emails wilden ze toch de 490 dollar betalen en is op mijn rekening bijgeschreven.
Misschien was er wel meer te halen maar ik ben er tevreden mee.
Het was erg slecht weer en de hele week werden er al vluchten geannuleerd en het vliegveld gesloten(die ging ook pas die dag om 12.00 weer open)
Ik hoop wel dat ze wel eens op Eindhoven gaan vliegen naar Kiev aangezien ik nu elke keer met de trein naar Duitsland moet.
groeten Martin