Appartement in Simferopol?

• Martin

Hallo,

Ik ben van plan om in maart mijn vriendin te bezoeken. Zij zal mij opvangen op het vliegveld van Simferopol.

Weet iemand of er een leuk en goedkoop appartement te huur is daar?

Zijn er misschien Nederlanders die daar verblijven?

Het is voor drie personen, want ze heeft een zoontje van 6 jaar!

Alvast bedankt!

Martin

• marcus

http://attic.com.ua/cities/Simferopol

Goedkoopste is 100 Hrivna….nog geen 10 euro per dag, dat is nog eens een koopje he :)

• Martin

Hoi Marcus,

Bedankt voor deze info. Kwalitatief, misschien niet de beste, maar het gaat er om dat je ergens kunt slapen.

Zo houd je wel geld over voor andere leuke dingen!

Martin

• marcus

Klopt helemaal, ik doe dat altijd zo, als er maar 1 goed bed is :)…en round de clock warm water is ben ik contento ;)

Via de button BOOK kun je online een reservering maken, en pas betalen bij aankomst, dus ook geen vooruitbetaling.

Doe het altijd al zo, in Lvov meestal en app. voor 200 / 250 Hrivna, wat neerkomt op 18 / 23 euro per nacht.

Vroeger was het altijd zo rond de 40 / 50 euro per nacht, maar door de GIGA crises daar is alles voor ons goedkoper geworden daar, kan me nog goed herineren dat ik in 2006 6,5 Hrivna per euro kreeg, nu bijna 12 per euro.

En 1 pilsje of eten is daar echt niet 200% duurder geworden, in locale restaurantjes moet je al moeite doen om 5 euro op te maken p.p.

Marcus..

• Martin

Bedankt voor de info Marcus.

Begrijp dat je regelmatig in de Oekraine verblijft.

Als je nog meer tips hebt, hoor ik ze graag.

Wordt mijn eerste keer. Zal een nachtje moeten doorbrengen in een hotel nabij het vliegveld van Kiev.

Staat gelukkig een goedkope op de site van het vliegveld.

Vlieg voor 15 euro door naar Simferopol, koopje. Vliegen kost dus maar 90 euro.. Geweldig!

Kan niet wachten om haar en haar zoontje te ontmoeten!

Martin..

• Jos

Hallo Martin,

Dat is wel heel goedkoop, ik ben op 13 januari vanuit Simferopol naar Kiev gevlogen met WizzAir, een ticket stond voor 160 grivna op de site, maar door bijkomende kosten (bagage) etc werd het dubbel zo duur. Ook niet duur. Goede reis en bezoek Sevastopol, geweldige stad aan de zee.Met een goed visrestaurant aan de Buxta Artillerie. Niet echt goedkoop.

Veel plezier.

Jos

• Martin

Jos,

Dat van de bagage kun je lezen op de site. Dus dat kan eigenlijk niet echt een verrassing zijn geweest.

Sevastopol zal ik deze keer nog niet gaan bezoeken. Het gaat me nu vooral om tijd met haar door te brengen.

Het zal niet de laatste keer zijn dat ik haar bezoek.

• marcus

Ik betaal nooit voor baggage, zo'n kleine airporter neem je gratis mee, hoppa in de bak boven je hoofd en vliegen maar :).

Voor ‘n paar dagen tot 1 week kom ik daar makkelijk mee klaar, als ik merk teveel baggage mee terug te nemen (door spullen kleding en dergelijke die ik daar koop) check ik nog 1 extra sporttasje in op de website van WIZZAIR tot ’n paar uur voor de vlucht kan dat nog altijd voor rond de 15 euro. Een sporttasje kost daar ook 3x niks in UA.

Mijn vader vertelde me al wie niet rijk is moet slim zijn :)

Marcus..