29 jan naar Kiev opzoek naar vertaler, webdesigners/programmeurs

• Marco

Hoi iedereen,

A.s. vrijdag ga ik samen met een vriend naar Kiev om daar 1 of 2 goede webdesigners / ontwikkelaars en een goede vertaler en-ru te vinden die uiteraard goed zijn in hun werk. Weet iemand nog een goed adres hiervoor? Ik ben zelf ook een ontwikkelaar maar heb het vaak te druk. Heeft iemand nog goede tips waaraan we moeten denken voor een samenwerking als deze? We zijn zelf ook nog nooit in de Oekraine geweest. We zitten ook te denken om naar lokale universiteiten te gaan om daar advertenties op te hangen.

Bedankt,

Marco

• erwin

Hoi Marco,

Een goede vriend van me werkt als programmeur ontwikkelaar en heeft zijn eigen bedrijfje. Hij zit in Dnepropetrovsk. Stuur me een private met meer informatie wat je zoekt.

Overigens zullen de meeste programmeurs prima Engels spreken is mijn ervaring..

Groet

Erwin

• Marcel

@ Marco,

Mijn vriendin woont in Mariupol, maar kan heel goed Engels. ( praten en schrijven). Ze heeft hier voor gestudeerd!

Misschien heb je hier wat aan!

Groet, Marcel

• Jos

Hallo Marco,

De zoon van mijn vriendin woont in Dnjepropetrovsk en is free-lancer, hij is programmeur/webdesigner werkt als voor contacten in Duitsland.Hij spreekt ook engels, ik wil zijn tel.nr wel geven.

Groeten,

Jos

• MarcelP

Hoi Marco,

Ik weet niet of je al terug bent uit Kiev? Heb je daar gevonden wat je zocht? Mijn vriendin woont in Kiev. Die kan vertalen RU-En maar ook RU-NL ook heeft ze een tijdje voor haar werk webpagina's gedesigned. Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het graag.

Groet Marcel

• Marco

Hoi iedereen,

We zijn net terug uit Kiev en met volgens mij twee goede en professionele contacten. Kiev zelf is ook een mooie stad en de mensen zijn ook top. Misschien hadden we ook het gelukt om alleen maar aardige mensen tegen te komen… geen idee.

Ik ben vaak ook in andere landen geweest, maar de Oekraine is zeker een land met mogelijkheden. Kwam daar in een winkel bijvoorbeeld ook allerlei diertjes in glas tegen die omgerekend 2.50 euro kosten. Inkoop zal het wel de helf zijn, echt een goedkoop en hoogwaardig produkt wat hier in Nederland volgens mij zeker het dubbele kan opbrengen en dan is het nog goedkoop.

Graag ontvang ik de contacten die jullie me willen mailen, mede omdat jullie deze ook al kennen. Mijn mail is: mletterman@gmx.de. Over een week of 6 gaan we er weer heen.

Alvast bedankt!

Marco