Vriendin komt naar Nederland via Duitsland mag dit?

• marcus

Ja zeker zijn UA dames de moeite waard ;)

Waarom dacht je dat er zoveel heren die kant opgaan ? ;)

Marcus

• Jos

Marcus,

Ben ik helemaal met je eens, maar ik ben benieuwd wie van de heren over drie jaar nog een relatie hebben met een Oekraiense. Kost wel een hoop poen en die vrouwen komen er na een paar jaar achter dat die Nederlanders net zulke eikels zijn als hun eigen Oekse mannen. Maar tot nu toe ben ik erg gelukkig met mijn lieve Oekraiense vriendin.

Jos

• richardvanw

Beste Jos,

Ik zou naar aanleiding van jouw opmerking willen zeggen: “speak for yourself”…en dan bedoel ik het gedeelte waarin je aangeeft dat nederlandse mannen net zulke eikels zijn als hun eigen Oekrainse mannen(:P)….beetje kortzichtige reactie en hoop dan ook dat jouw vriendin na 3 jaar nog niet genoeg kennis heeft van de nederlandse taal om jouw reactie te lezen want anders zou jijzelf weleens door de mand kunnen vallen als eikel;)

• jos

Beste Richard,

Voel je je aangesproken? Haha, een beetje zelfspot kan geen kwaad als ik zie dat sommige Nederlandse mannen denken dat ze even een Oekraiense vrouw kunnen scoren(:P) Dan moet ik wel lachen, mijn vriendin kent me inmiddels wel goed genoeg. Ze weet al dat ik een eikel ben, maar wel een hele leuke(:P)

• marcus

Ja, je moet bij jezelf afvragen waarom heb ik zo snel beet in UA :)

Verschillende vrienden van mij hadden in Nederland nooit een vriendin !!…eenmaal in UA zo BINGO !!!

Wees eerlijk na jezelf toe…de meeste dames in UA maatk het geen ene reet uit hoe een man eruit ziet.

Ze kijken eerst na een goede/stabiele toekomst, en financieel onafhankelijk, als jij dat na 'n paar jaar niet meer kan bieden gaan ze meestal weg, probeer alles goed te regelen, en trouw niet in gemeenschap van goederen !!!, laat alles vastleggen dat als ze weg gaat, ze niet met een VOLLE zak geld vertrekt ;)

Ga gewoon naar UA om te genieten……..ik kom er achter dat veel vrouwen mij mooi vinden ;)…….kan en wil gewoon geen keuze maken ;)

Marcus

• Uwe

Wat een prikker die Marcus je bent in aanzien gestegen bij mij! Dat heb ik graag.

Eindelijk weet je na zoveel blauwtjes in Nederland weet waar Bram de mosterd haalt. Ik had de hoop opgegeven bij vele prikkers, blijkbaar is er toch nog hoop voor enkele prikkers van dit prikbord!! Hulde!

Wees eens eerlijk, het is toch geen gezicht een man op leeftijd met een jong blommetje? Mijn vrouw, Nederlandse moest vaak lachen om de Nederlandse man die een mooi jong ding ´´veroverd´´ had in Oekraine. Tegelijkertijd vindt ze het triest hoe sommige Nederlandse mannen ´´uitgekleed´´ worden door de dames. Ze begrijpt het ook wel, de veelal jonge meisjes hebben geen werk, geld en dan is een Nederlandse man een prima party, maar o wee als het geld er niet meer is!! In dat opzicht begint Oekraïne op Thailand te lijken. Vele Nederlanders lopen er stuk op de dames. Soms is het net of ze een plaat voor hun kop hebben! Ze hebben zelf ook de verantwoordelijkheid, maar ja ze zijn verliefd en je kunt praten wat je wilt, maar ze zijn doof en blind.

Uwe

• kees

Ik heb ook weel een paar kennissen die door een oekrainse geruieneerd zijn. Maar dat gebuert ook met een hollandse. En dat maakt toch niks uit, hier komt niemand van honger om. Maar mijn 1ste oekrainse heeft mij mooi niet uitgekleed, daar was ze net niet gehaaid genoeg voor. gr. kees.

• gast

ik was een jaar geleden in Oekraine en ik ben maar 1 Westerse man tegengekomen die iets terug zag van alle etentjes en kadootjes die hij haar had gegeven. andere mannen die ik ontmoette kwamen er achter dat de vrouwen in Oekraine lang niet zo wanhopig zijn als ze denken.

ik zie er beter dan gemiddeld uit en zit in Nederland nooit lang zonder vriendin, maar ik heb daar dus ook niet gescoord.

(kwam ik ook niet voor, al was het natuurlijk wel leuk geweest). ga binnenkort een weekje maar op vrouwengebied verwacht ik niks. :)

gefeliciteerd dat jij daar wel een vriendin hebt gevonden, maar waarom schreeuw je dat van de daken? heb al genoeg Nederlandse kneuzen daar gezien, wil je soms dat het een tweede Thailand wordt?