Gecacheerd Aluminium

• John

Ik ben opzoek naar een leverancier die gecacheerd aluminium kan leveren. Dat is aluminium dat tegen een papier soort geplakt is. Dit materiaal wordt heel veel gebruikt om chocolade en snoepjes die je in de Oekraine koopt te verpakken. Wie heeft een bedrijfsnaam of heeft zelf een bedrijf in Oekraine die dit materiaal maakt? Het gaat hier om grote hoeveelheden. ( tonnen)

Met vriendelijke groeten,

John

• devolder roland

geachte.

ik wil proberen om u verder te helpen.

roland.devolder@pandora.be

• Uwe

Hallo Uwe,

Kijk wel uit met zakendoen. Enkele jaren terug wilde ik hout aankopen doen in de Oekraine, Ik had wat aanbetaald maar geen hout gezien!!

Een waarschuwing telt voor twee!

Uwe

• Slawa

Enkele jaren terug wilde mijn broer plastic afvalproducten in België verkopen. Hij heeft uit Oekraïne naar Lontzen in België een vrachtauto gestuurd. Nooit geld of zijn plastic gezien. $ 12 000 kwijt. Bedrijf BWH Recycling pGmbH, directeur mr.W.Harrer. Politie in Lontzen reageert op de brieven niet, telefonisch willen alleen Duits spreken.

Kijk wel uit in EU en Benelux met zaken doen.

• Uwe

Politie doet werkelijk niets, het is een corrupt zootje daar.

Jaren terug kreeg ik met de auto een ongeluk, ik raakte bij het achteruit rijden iemand. Gelukkig geen letsel. De politie wilde dat ik de tegenpartij even een forse schadevergoeding ging betalen. Ik heb maar betaald om problemen te voorkomen.

Ze willen allemaal een ding en dat is je geld, neem veel vrouwen daar, kan er boeken over schrijven. O ja hoor ze zijn je vriendin? Ze geven het gevoel dat jij de ware bent. Sommige prikkers werken me dan ook op de lachspieren, o wat hebben ze veel vriendinnen. In Nederland worden ze weer met de neus op de feiten gedrukt, niemand wil ze.

Dat geldt ook voor Thailand, vrienden van mij lopen er stuk op deze vrouwen. Je kunt er prima heen, maar maak je geen illusies en wordt niet verliefd! O ik dwaal af, ik moet naar het Thailand prikbord.

Denk alvorens ge begint!!

Uwe

• Slawa

Beste Uwe,

de bedoeling van mijn bericht dat er is weinig verschil tussen oplichters/oneerlijke zakenmensen binnen en buiten EU. Gewoon U heeft nooit geprobeerd om van andere kant van het muur zaken te doen en U meent dat viese brillenglas alleen van een kant vies.

• Uwe

Hoi Slawa,

Je hebt gelijk dat het niet uitmaakt op welk deel ter wereld je beduveld wordt, maar met het verschil dat Oekraïne zo corrupt is als de neten!

Lees de actualiteit over het land maar eens!

Groetjes Uwe

• Slawa

zo corrupt is

En koud weer, en veel kankerpatiënten, en mensen spreken geen Engels…

Maar welk verband heeft het met gestolen hout??

• torro9

Hebben wij ff geluk dat ze in Nederland niet corrupt zijn…………

In Nederland hebben ze er gewoon een andere naam aan gehangen.

Hier heet dat belasting…………… ;-)

• Uwe

Er is geen hout van mij gestolen, maar geld welke ik als aanbetaling diende te voldoen omdat er geen levering heeft plaats gevonden. Je zou kunnen denken ´´wie doet een aanbetaling?´´. Ik dus, zonder dat zou er geen overeenkomst hebben plaats gevonden, maar dat nemen ze dus niet zo nauw.

Maar het idiote is dat er wel geleverd had kunnen worden als ik opnieuw een aanbetaling zou doen aan een ´´formeel bevoegd persoon´´ die e.e.a regelt met het inklaren van goederen. Pardon. Dat is toch geen zakendoen, over corruptie gesproken. Dan was het nog de vraag of er geleverd zou zijn.

Zakendoen in de Oekraïne is voor mij passe. Wat denk je van eigendomsrecht in Oekraine. Ik wilde er een huis aanschaffen, niets anders dan ellende terwijl Oekraïne formeel lid is van diverse verdragen, toch is de naleving van eigendomsrechten een punt van zorg. Zo voorziet de Oekraïense wetgeving slechts beperkt in sancties bij schending van deze rechten, zie je recht dan maar eens te halen!

Uwe