Is odessa leuk???

• emcloa

Wie kan me zeggen of het leuk is om een weekendje naar Odessa te gaan? Is er genoeg te doen? en te zien

Ben vorig jaar 1 weekend vrijdag tot maandag naar Kiev geweest en toen was ik in 1 dag eigenlijk al uit gekeken….. Ben benieuwd want het lijkt me op zihc wel geestig…

Wie kan me iets over odessa vertellen. Gaat dan om vrijdag tot en met maandag……

• Marcus

Ben er ook van de zomer geweest, wel leuk voor 1 weekend tot maximaal 1 week.

Dan heb je het wel gezien daar, binnen 1 uurtje wandelen heb je wel het hele centrum gezien, je kunt ook nog na de locale dierentuin maar dat was een afknapper, nog nooit zoiets schandaligs gezien :(, ook zijn de trappen na beneden wel aardig je loopt zo tegen het reusachtige hotel van ODESSA aan, en de haven en de opera zijn wel leuk/mooi

Ook zie je veel korte rokjes voorbij lopen ;)…en gezellig na het strand/disco/bar van Arcadia (beetje het Lloret de mar van Odessa).

maar na 5 dagen had ik het wel gehad daar.

In de winter lijkt me er nog minder te doen…want dan zijn er geen korte rokjes ;)…en ook niemand aan het strand :)

Marcus..

• emcloa

kortom, voor vrijdag tot maandag dan zeg jij …gewoon niet doen, lekker maar naar een andere stad in het zuiden van europa?

• joslik

Als je op sensatie uit bent moet je niet naar de Oekraine gaan, alleen voor de korte rokjes in de zomer is het de moeite waard. maar als man kom je echt niet aan de bak loser

• Hans

Ik ben het wel eens met Marcus.

ik zou Odessa niet willen afraden, maar je hebt de stad inderdaad snel gezien en het uitgaansleven is vrij prijzig.

andere badplaatsen in Zuid-Europa zijn gewoon veel beter. meer entertainment, internationaal publiek (ipv 99% Oekrainers en Russen) zodat je tenminste Engels kunt praten, schoner zeewater, enz.

• Ben

Hi,

Sorry dat ik het moet zeggen, maar als je in Kiev al in 1 dag bent uitgekeken,

mis je elke aansluiting. Wat wil je dan in godsnaam in Odessa, voor 'n weekendje ?

Oekraine is geen dierentuin.

Ga gewoon een dagje naar Amsterdam !

Ben

• Ruud

Ik woon 4 maanden per jaar in Odessa en het is volgens mij de beste stad om in Oekraine te verblijven.

Niet alleen volgens mij, maar ook volgens een recent onderzoek uitgevoerd in Oekraine.

Een uitzonderlijk fijne stad om in te wonen.