Gratis sms versturen naar Oekraine

• Arthur

Beste mensen,

Weet iemand hoe je gratis en via de computer een sms kan versturen?

Ik heb deze site gevonden: http://freesmsonline.net/

Maar weet niet of deze ook werkelijk werkt.. Kan iemand mij verder helpen?

Ik kan namelijk mijn lief niet bereiken met mijn sms berichten. Maar meschien wel via internet..

Met vriendelijke groet, Arthur

• KFCG

Hey Arthur,

Ik heb hetzelfde probleem als jij (zie het bericht ‘sms lebara naar oekraine werkt niet meer’). Sindsdien heb ik geprobeerd om m'n vriendin via o.a.die site waar je het over hebt te sms'en. Ook dat werkt niet. Ik heb dus het vermoeden dat het aan het netwerk aldaar ligt, want met de telefoon van m'n vriendin is niks mis. We kunnen elkaar namelijk gewoon bellen en zij kan mij wel sms'en.

Er is, vrees ik, weinig aan te doen. Gewoon wachten tot 't weer werkt…

Groet, KFCG

• Arthur

Beste mensen,

Volgens mijn vriendin zou de landcode veranderd zijn. Dat zou de reden zijn waarom onze sms'jes niet aankomen.

Ik krijg morgen het goede nummer.. Ze vond het wel raar dat ik nog met de oude landcode van 0038 kon bellen.

Ze verwacht dat het met de jaarswisseling niet meer mogelijk is.

Ik hou jullie op de hoogte.

Mvg, Arthur

• marmer@snelnet.net

Ok nieuwe landcode ik ben benieuwd?Aangezien ik er ook problemen mee heb.

Ik zal het zo aan mijn vrouw vragen als ze van haar werk komt of ze er iets van weet.

Ben nu in Kiev.

Helaas geen kerst hier hahaha maar misschien morgen naar Artclub 44 waar ze een bandje hebben die waarschijnlijk wel kerstliedjes zal hebben.

Groeten Martin en ik hoor het graag als je wat meer weet.

• KFCG

Hoi hoi,

Heeft iemand toevallig al enig idee waar het aan ligt? Of werkt bij jullie alles weer naar behoren? Ik zit namelijk nog steeds met hetzelfde probleem…

Cheers, KFCG

• Arthur

Hallo beste mensen,

Ja bij mij werkt het ook nog steeds niet. :-( Als iemand wat meer weet, dan horen we het graag.

Mvg Arthur

• Jan

Beste Arthur,

Ook mijn lief woont in de Oekraine maar mijn smsjes komen wel aan!

Helaas zit er wel een maar aan…zij kan niks terug sturen!

Spreek jij ondertussen de taal?

MvG

Jan

• torro9

Okee, ik weet dat het niet helemaal gratis is maar via skype kost het bijna niks.

Voor een sms ben je dan Euro 0,053 kwijt. Bijna gratis toch?

Maar ook skype geeft af en toe problemen en komen de sms-jes ook niet aan.

Meestal is dat de volgende dag verholpen.

Groeten,

Arthur (een andere)

• KFCG

Ik vraag me af of de SMS-problemen misschien te maken hebben met een bepaald netwerk (in Nederland of in Oekraïne). Ikzelf zit bij Telfort (= KPN netwerk) en degene die ik probeer te SMS'en zit bij Djuice (= Kyivstar netwerk). Hebben anderen met dezelfde problemen heel toevallig ook dezelfde provider(s)?