Ticket naar Kiev voor de kerst of oud en nieuw

• Jos

Hallo,

Wie heeft er een ticket over naar Kiev/Simferopol, ik wil op korte termijn naar mijn vriendin in Sevastopol, haar moeder is plotseling opgenomen in het ziekenhuis en zij zelf ligt met een gebroken heup op bed. Ik wil er heen om ze bij te staan. Het is moeilijk om aan goedkope tickets te komen, ik kan geen 500 Euro betalen voor een ticket.

Mijn mobiele nr. 0627539790

Jos

• Rina Siedsma

Hoi Jos,

wat vervelend allemaal!! kan mij voorstellen dat je er graag heen wilt!! Ik heb gekeken voor jou op wizzair.com en als je woensdag weg kunt vanaf dortmund en 8 januari terug betaal je 179 euro! Je vliegt dan op kiev vandaar uit is het niet duur om met de trein naar het zuiden te gaan!

Succes en sterkte

vriendelijke groet, Rina

• Rina Siedsma

Jos volgens mij gaat Okean volgende week met de auto die kant op… is dat geen optie??

Rina

• Okean

Hallo Jos,

Ik ben van plan om deze week met de auto naar Nikolaev te gaan. Vandaar uit is het niet ver meer naar Simferopol.

Mijn plan was om woensdag morgen vroeg weg te rijden maar gezien de weersomstandig heden in Oekraine is het op dit moment niet verantwoord om met de auto te gaan. Ik hou het weer bericht goed in de gaten en mijn vriendin houd mij op de hoogte hoe de wegen in Oekraine zijn.

Ik zie wel waneer ik vertrek.

Mocht ik gaan dan kun je mee.

Gr Okean

• jos

Hoi Riena,

Bedankt voor de tip, de vlucht van woensdag de 23 was al volgeboekt, ik ga nu maandag 28 dec met WizzAir. Mijn schoonmoeder is inmiddels overleden, morgen is de begrafenis,dat haal ik niet mee. Maar negen dagen na haar dood de 30 ste, gaat de familie bij elkaar zitten omdat de ziel de aarde verlaat Allemaal heel triest.

Weet je iets over prijzen van treintickets Groningen-Dortmund. Kiev-Simferopol of Kiev-Sevastopol weet ik al, heb ik op de site van de Oekraiense spoorwegen opgezocht.

Met warme groet,

Jos de Jong

• Jos

Hoi Okean,

Bedankt voor je aanbod, maar ik vlieg nu met Wizzair naar Kiev, maandag 28 december. Ik moet met kerst nog werken, nu ben ik nog op tijd voor een soort herdenking op 30 december. Irina's moeder is inmiddels overleden, ik wil haar graag zo goed mogelijk bijstaan. Ik ben ook erg aangeslagen en geen leuk meerijgezelschap. Maar als je vaker gaat dan wil ik graag met je meerijden en ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd wie je bent etc. etc.

Met vriendelijke groet,

Jos

• Okean

Jos,

Bedankt voor je reactie.

Ik wens je veel sterkte toe en alvast een voorspoedige reis.

Gr Okean

• Jos

Hallo Rina,

Ik begrijp dat jij al een keer met Wizzair vanuit Dortmund gevlogen hebt, kun je me vertellen of de luchthaven gemakkelijk te bereiken is met het openbaar vervoer?

Met vr. groet,

Jos

• Rina Siedsma

Hoi Jos,

gecondoleerd met het verlies. Sterkte en een voorspoedige reis gewenst!

vriendelijke groet, Rina Siedsma

• marmer@snelnet.net

Hallo Jos, gecondoleerd met jullie verlies.

.

ik weet niet of je al informatie had gekregen maar bij deze.

Het is vanuit dortmund HbF makkelijk om op het vliegveld te komen. Er rijdt een eurostar trein naar Soest(duitsland) en de 5e stop is Holzwickede. je betaald 4,50 in de automaat in de trein sneltoets holzwickede.Je kan ook met papiergeld betalen. Als je daar bent is er een bushalte en daar stopt een pendelbus om de 20 minuten die direct naar het vliegveld rijdt(6 km) kost 1,50.

Ook vanuit duisburg rijden er treinen naar Dortmund(normaal 40 minuten ongeveer stoptrein)

Ik ben afgelopen maandag met de trein erheen gegaan ongeacht het slechte weer en negatief advies maar toch aangekomen op dortmund met verschillende treinen vanuit Haarlem.(1.1/2 vertraging) Ik had een Ticket voor de Internationale trein .

Het is nu aan het dooien in Kiev dus ik ga ervan uit dat dat in nederland en duitsland ook zo is dus alles zal dan wel goed gaan. neem wel je tijd ervoor.

Denk erom handbagage is 1 stuk maximaal en wordt gewogen tegenwoordig. Ik heb de problemen gezien toen mensen het vliegtuig in wilden met meer ze worden niet toegelaten tenzij het ruimbagage wordt en kost extra natuurlijk.

een goede reis en sterkte, Martin