sms lebara naar oekraine werkt niet meer?

• marmer@snelnet.net

Hallo ik kan sinds gisteren niet meer naar Oekraine smsen met Lebara, Hebben meer mensen hier problemen mee?

Ik kan wel bellen en sms ontvangen. Ik weet dat Vodaphone en nog een andere Lebara geen gebruik meer laten maken van hun netwerk maaar deed het al met kpn-netwerk.

Mvg Martin

• KFCG

Hoi hoi,

Ik SMS regelmatig met mijn vriendin in Oekraïne, maar sinds gisteren zie ik inderdaad dat m'n sms'jes niet meer “afgeleverd” worden volgens m'n telefoon. Overigens doe ik dat niet via Lebara (wist eerlijk gezegd niet wat dat was, maar heb ‘t zojuist even gegoogled), maar gewoon direct via m’n eigen Nederlandse provider…

Groet, KFCG

• KFCG

Om nog even op m'n eigen reactie terug te komen:

De sms'jes die ik naar de Oekraïne stuur worden nog steeds niet afgeleverd. Aan de telefoon van de ontvanger ligt het -bijna zeker- niet. Zijn er anderen hier die hetzelfde probleem hebben? Ik hoor 't graag, want ik vind het vrij irritant…

Dank, KFCG

• marmer@snelnet.net

Hallo weer, helaas nog steeds niet, en heb ook maar een lycamobile kaart gekocht en het zelfde probleem,

SMS naar Oekraine werkt niet maar kan er wel heen bellen en sms ontvangen.

Mijn normale nummer doet het ook wel maar is natuurlijk veel duurder dan de andere.

Had ook de ontvangstbevestiging aangezet en op 6 uur en kreeg bericht niet afgeleverd.

Is toch een beetje naar dus wat is er aan de hand???

A.s maandag neem ik de trein uit Amsterdam weer naar Dortmund om dan het vliegtuig te nemen naar Kiev om mijn vrouwtje te zien en een gezellige tijd met de /haar familie te hebben.

Dus de kerstdagen in holland ga ik weer mis lopen, aangezien ik de 30ste weer met haar naar Haarlem kom en mist zij weer de kerst daar hahaha((17e gaat ze weer terug).

Dank je wel voor de respons en ik hoop dat er geen belangrijke smsjes mis zijn gegaan.

Voor mij was het woensdag dat het probleem begon en eigenlijk behoorlijk belangrijk aangezien een oom van haar uit Rusland hierheen kwam om geopereerd te worden, Op Schiphol landde om 7.15 en naar Maastricht moest.

Ok ik was de persoon (en de enige ) om hem in ieder geval op te vangen en op de trein te zetten(72 jaar oud en geen andere taal spreken) en dat is gelukkig goed gegaan en om 13.00 die dag is hij geopereerd, maar toen ging het al mis met sms.

Dus drie dagen een fout/storing ergens ook al is het koud, maar de rest kan allemaal wel(bellen/gebeld worden/sms ontvangen van haar dan klopt het ergens niet..

Mvg, Martin

• Slawa

Ik gebruik Lebara niet maar in de meestal gevallen U kunt gratis sms'en via de sites van Oekraïense mobiele operators. Bijv., als Uw vriendin heeft telefoon van Kyivstar, ga naar Kyivstar-SMS.

• marmer@snelnet.net

Hoera het werkt weer sinds vanochtend!!!Fijne dagen allemaal!

• KFCG

Hoi hoi,

Bij mij worden m'n sms'jes naar Oekraïne nog steeds niet afgeleverd. Geen idee waar het aan ligt. M'n vriendin heeft haar telefoon gewoon aan staan en we kunnen elkaar ook gewoon bellen. Als iemand hier ook last van heeft of weet waar het aan zou kunnen liggen, hoor ik het graag…

In ieder geval mooi dat het bij jou wel weer werkt, Martin. Goeie reis alvast.

• marmer@snelnet.net

sorry helaas verkeerd gekeken kreeg opeens allemaal berichten van afgeleverd, maar daarna ook gelijk mislukt dus heb nog steeds hetzelfde probleem.

was blij met een dooie mus blijkbaar.

Heb lebara en lycamobile een email gestuurd maar helaas nog geen reactie.

Dank je wel ik hoop ook dat alles goed gaat aangezien het weer niet echt mee werkt.

Groeten Martin

• marmer@snelnet.net

Hallo, ik heb antwoord van Lebara gekregen(had in het nederlands en engels geschreven) ok in het engels:

Good Afternoon,

Thank you for your e-mail.

Please check your SMS centre number & amend if necessary +447785014317.

Also test Lebara sim-card in alternative handset. This will outline if there is an error with the Lebara sim-card or handset your using.

Kindly ask your contact(s) to check with there network provider as well because the status of your sim-card appears fine on our system.

If you are still experiencing problems after this please do not hesitate to contact care@lebara-mobile.co.uk and provide us with your Lebara number so we can check if there are any problems with your account.

Please do not attempt to reply to this email as the return email box will not be monitored please send your replies to care@lebara-mobile.co.u

Kind Regards

Ik zit nu al in Kiev dus doe mijn telefoon niet aan aangezien het dan duur wordt, dus kan het pas thuis weer gaan checken.

Ik had mijn sim voordat ik naar Kiev ging ook in een andere telefoon gedaan maar dat hielp niet.

Mvg, Martin

• Marieke

je kan ook heel goedkoop smsen vanaf je pc werkt namelijk altijd. check even http://www.Fastvoip.com