Beste allemaal, volgende week ga ik per auto naar Nikolaev. Als er iemand mee wil rijden neem dan even contact met mij op.
Gr Okean
Hallo Kees, Tja, ook afhankelijk van die gene die eventueel mee wil en ook eventueel wil sturen.
Ik neem koffie en eten mee stop wel regelmatig om benen te strekken.
Ik heb deze trip al heel wat keren gereden, zowel in de winter als in de zomer.
Tot nu toe heb ik er altijd twee dagen over gedaan om van Groningen naar Nikolaev te rijden en omgekeerd.
2230 Kilometer. Ik ging vroeg in de morgen weg en reed dan tot vlak voor de grens Polen Oekraine en overnachte in Polen.
De tweede dag de grens over en dan vanaf de grens is het nog 850 Km tot aan Nikolaev.
Van Nikolaev naar Gronigen dan ging ik de grens over en slaap dan in Polen en de volgende dag door naar Gronigen.
Oekraine is de gemiddelde snelheid laag maar als je eenmaal in Polen en Duidsland bent kun je flink door rijden.
Vanaf de grens is het de eerste 230 Km in Polen wel een twee baans weg die overdag heel druk is.
Ik probeer altijd om dit stuk in de avond te pakken.
Als je meer info nodig bent verneem ik het wel.
Gr Okean
Hey Okean,
Ik zie dat je net als ik in Groningen woont. Hoe vaak per jaar ga je? Mijn vriendin woont in Sevastopol op de Krim, zoals het het nu uitziet wil in januari/februari naar haar toe! Om erheen te vliegen in deze tijd zijn de de tickets mij te duur. Met de kerst moet ik werken, dus ik ga nu maar niet. Wat vraag je voor de rit? Dus Kerst en oud en nieuw zit er zoals het er nu uitziet niet in, maar voor later hou ik me aanbevolen.
Groet,
Josh
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?