relatiebemiddelingsbureau in Deventer

  • Derk van der Wal

    Hallo allemaal,

    Ik heb zelf sindskort een Oekraiense vrouw en wij zijn heel gelukkig samen.

    Ik ben haar via www.aljance.com tegengekomen. De agency word gerund door een hele leuke Oekraiense vrouw en is in Deventer gevestigd.

    Ik heb een zeer goede begeleiding gehad en mijn dromen zijn nu de werkelijkheid geworden.

    Bezoek www.aljance.com wel eens.

    Succes!

  • Dobb

    Nha, zal niet over spam beginnen, ieder zijn meug.

    Ik heb even de moeite genomen om de voorwaarden te lezen, in alle gevallen zo opgestelt dat men geen aanspraak in welke vorm dan ook kan declareren; geen garanties krijgt en héél frapant staat er ook een passage in over geschillen in de pré-contractueele fase.

    Je boekt je vlucht, komt voor een dichte deur en de dame waarmee je afspreekt bestaat niet en je hebt geen poot om op te staan.

    Nhaja, het zal wel.

  • Marco

    Tja, ik heb ook mijn eigen administratiekantoor en ook veel voorwaarden voor het geval als er iets mis gaat. Niemand heeft zin in ellende, dat is eenmaal zo.

    Persoonlijk heb ik alleen ervaring met Amor gehad maar tot nu nog geen Okraiense vrouw rijker geworden.

    Mijn vriend heeft wel ervaring met Aljance. Die is net terug uit Oekraine, heeft met 7 vrouwen geschreven en alle 7 ontmoet en is heel enthousiast over. In Januari gaat hij weer naar zijn Anna. Volgens hem woont de eigenaresse van Aljance al 10 jaar of zoiets in NL en komt oorspronkelijk uit stad Vinica en bemiddeld alleen de vrouwen uit die stad.

    Ik denk dat ik eerst met hun kantoor bel en met de eigenaresse persoonlijk ga ontmoeten voordat ik mij echt ga inschrijven. Zijn er hier nog meer mensen met hun ervaringen?

    Mvg,

    Marco

  • Dobb

    @ Marco,

    Waarom zo moeilijk Marco?

    Ga gezellig met je maat mee, als hij al eens is geweest weet ie waarschijnlijk ook wel waar te gaan.

    Pak een hostel en neem nette kleren mee. Kroegje in, contact is niet zo moeilijk.

    Wanneer je eerst in gesprek wilt met het bureau moet je alvast € 25, - neerleggen; naar mijn mening zit je dan al in de pre-contractueele fase. lol..

  • Marco

    Ja, dat is een goed idee Dobb! Misschien doe ik dat ook ooit, ik weet het nog niet zeker.

    Ik was trouwens toch naar Aljance geweest, 3,5-urige gesprek met eigenaresse Rayisa gehad, 25 eur betaald maar volgens hun voorwaarden zit ik in geen enkele pre-contractuele fase. Het was gewoon een vrijblijvend gesprek met alle nodige informatie en antwoorden op mijn vragen. Voor mijn gevoel zijn ze serieus bezig, nu ben ik nog alles aan het overwegen.

    Mvg,

    marco

  • Marc

    Geachte Heer Derk van der Wal:Na het lezen van de ervaring of reactie over het relatiebemiddelingsbureau aljance in Deventer wou ik vragen indien mogelijk of ik je eens perssonlijk mag kontacteren.Groetjes Marc.

  • kees

    Dobb, jij bent negatief en ook een vrek. Mijn vrouw komt ook uit Vinnitsa en wij zijn al 5 jaar heel gelukkig. gr. kees.

  • Marcus

    Persoonlijk ben ik het wel eens me Dobb.

    Vind ook dat je spontaan een dame moet treffen, en via zo'n agency is het allemaal wat gemaakt en gespeeld.

    Vergeet niet, meestal zit er dan ook een tolk bij dat gesprek, lekker gezellig he ;)….en weet jij of die tolk de juiste wooden vertaald ???

    Ik kwam een man in Odessa tegen deed het ook via agency's……veel geld betalen eraan, want hun regelen dan wel alles, dames, hotel, etc…etc..maar alles is stukken duurder dan als je het zelf regeld…..ik schrok gewoon van de bedragen die hij mij vertelde.

    Dames uit Oekraiene zijn zo te versieren, gewoon jezelf zijn, normaal doen, etentje wat kado's…en hoppa ;)

    Marcus..