Grensovergang gesloten ivm Griepvirus!!!!

• Okean

Beste allemaal, Ik ben van plan om volgende week naar Nikolaev te gaan met de auto. Heb dit de laatste paar jaar al een aantal keren gadaan zonder problemen.

Nu krijg ik berichten uit Nikolaev dat er een grote kans is dat de Poolse grens dicht gaat ivm met de griep virus.

Weet, en of heeft iemand van jullie al iets vernomen???

Gr Okean.

• Slawa

De Polen hebben inderdaad gezegd dat als griep in Oekraïne stijgt tot de maat van epidemie, ze kunnen de grens dicht maken maar dat lijkt me niet serieus. Polen is een van de grootste handelaren die met Oekraïne zaken doet. Heel veel Polen hebben familie en Oekraïne en andersom. Ten tweede Poolse douanes zelf hebben niks gezegd.

Sowieso U kunt altijd via Wit-Rusland, Slovakije, Hongarije en Roemenië/Moldavië binnen Oekraïne te kommen.

• Arthur

Beste mensen,

Wie kan mij vertellen hoe de situatie is met betrekking tot de griepvirus in Oekraine?

Ik ga namelijk 18 nov naar Oekraine en ben daar tot 24 nov. Ik zou graag willen weten of het mogelijk blijft om te reizen naar Oekraine op die datum.. Wie kan mij dit vertellen?

Met vriendelijke groeten,

Arthur

• Jan W.

Hoi Okean,

Heb je een mogelijkheid om je hier in NL te laten vaccineren, voordat je die kant opgaat?

Groeten,

Jan W.

• beja

Hallo

Vandaag heb ik een mail gekregen van de NL ambassade betreffende HET virus, dat geen Mexikaanse griep is! ik kan hem je doorsturen, mail naar mijn adres beja@spoetnik.nl en ik stuur hem je door, er staan ook sites op waar je kan kijken.

Ik zelf zoou met 4 clownen shows gaan geven, maar dat is afgezegd. Bijeenkomsten mogen niet gegeven worden en er zijn 9 regio's waar het virus zeer actief is, vooral west UA, ook de regio Rivne werd genoemd. Zelf wil ik het weekend gaan, daar ik een invalide bus heb, die in 15 dg uitgevoerd moet zijn uit de Europese unie…..

mvg Beja Kluiters www.spoetnik.nl