wizzair

• Rina

Hallo,

ik heb geboekt bij wizzair, heb ook een bevestiging gehad met alle vluchtgegevens en namen erop, nu vraag ik mij af, krijg ik de tickets thuis gestuurd of krijg je die ook per mail.

Rina

• Slawa

U krijgt geen tickets. Bij check-in Uw paspoort wordt gewoon gescand en U krijgt Uw boarding pass.

• michiel54

Hay ,

Gewoon een afprintje van je bevestiging . Daarop staat een “confirmation number” (wat letters en cijfers) Dit nummer met je paspoort is wat je laat zien aan de incheck .

mvg

• Slawa

michiel54

Dit nummer met je paspoort is wat je laat zien

Ze vragen geen nummer. Alleen de paspoort. In het laatste halfjaar heb ik al vier keer via Dortmund naar Kiev en terug gevlogen en behalve paspoort heb ik niets laten zien.

• Rina

Dank jullie voor de snelle reacties!! Voor ons is het de eerste keer dat we vliegen via dortmund.. gaan eigenlijk altijd met de auto. Nu maar een weekje dus vliegen is dan een uitkomst en zeker als het zo goedkoop is.

groet, Rina

• Beja

ik neem altijd een uitdraai van de betaling mee en koop altijd 5 kg extra bagage, dit is niet altijd in de computer verwerkt, op de uitdraai zien ze het dan en is het in orde.

indien je sms dienst hebt gemeld, kan je je reserveringsnummer zo laten zien en krijg je je boardingkaart.goede vlucht als je gaat……, Beja