Appartement Lviv te huur

• Jan W.

Appartement te huur in Lviv. Van alle gemakken voorzien, ruim en zeer modern.

Locatie: in oude centrum (winkels, cafes en restaurants vlakbij)

Dit appartement heeft 1 (of meerdere) slaapkamers, een moderne badkamer die beschikt over een toilet en douche (warm water). De keuken is voorzien van gerei, een magnetron en koelkast.

Neem voor meer informatie contact op met:

stayinlviv@gmail.com

• Mark

Is het appartement voor paar nachten te huur of voor lange periodes?

• Jan W.

Hoi Mark,

Wat bedoel je met een ‘langere periode’?

Je kunt het in principe zolang huren als je wilt.

Groeten,

Jan W.

• Lieme Fortuin

Goede middag

Op internet kwam ik deze advertentie tegen.

Wij, een 65+ echtpaar, maken plannen om volgend jaar naar Lviv te gaan. Wij willen eerst Krakau bezoeken en vandaar met de trein of bus naar Lviv.

Het liefst zijn we onze eigen baas, vandaar dat we een appartementje willen huren voor een aantal dagen.

Wij zijn, zoals ik al zei 65+, en willen graag een beetje luxe en een beetje in het centrum. Mogen we wat inlichtingen over het appartement en de kosten per dag.

De tijd is op dit moment nog niet bekend maar aangezien wij geen verplichtingen hebben, kunnen we van alles regelen.

Hopende op een antwoord doe ik u de hartelijke groeten.

Klaske en Lieme Fortuin.

• Jan W.

Beste Klaske en Lieme,

Kunnen jullie jullie e-mailadres even sturen naar stayinlviv@gmail.com, ik stuur jullie dan z.s.m. de informatie.

Bedankt en met vriendelijke groet,

Jan W.

• Lieme Fortuin

Goede morgen,

Hierbij dan ons adres.

Bedankt voor de reactie.

Lieme Fortuin

De Wielewaal 11

7671 VC Vriezenveen

Groeten,

Lieme

• kees hoevenaar

ben op zoek voor een jong paartje die al in Lviv wonen,gaarne een spoedige reaktie,vast bedankt

• Jan W.

Beste Kees,

Als je even een e-mail stuurt naar stayinlviv@gmail.com, stuur ik je de informatie.

Groeten,

Jan W.

• kees hoevenaar

goedemorgen J.W zal het weekend een mail stuuren,wil graag meer weten vertrek 5 januari naar liviv heb ik ruim de tijd.groet kees hoevenaar

• Ben Michels

Hallo.

Vorig jaar zijn we met de caravan door Lviv gereden op zoek naar een ( Camping ) of iets waar we met onze caravan enkele dagen konden plaatsen . We wilden de stad bekijken om vervolgens naar het zuiden te gaan. We hebben niks kunnen vinden. Misschien weet jij wat.

Aankomende vakantie hebben we enkele weken om de zwarte zee te bekijken.