Armand Simonis, bijeenkomst promotie Oekraine

• Jan W.

Beste Armand,

Ik was vorige week aanwezig op de Oekrainedag,maar heb je helaas niet gezien.

Ik ontving de folder ‘Oekraine Vakantieland’ en las dat er in april een bijeenkomst is geweest om Oekraine op toeristisch gebied te promoten.

Kan je mij schrijven of er een vervolg komt op deze promotie van Oekraine?

Welke organisaties hebben deze bijeenkomst georganiseerd?

Dank je voor je antwoorden.

Met vriendelijke groet,

Jan W.

• Beja Kluiters

Goede dag

Ik lees net uw bericht, Armand is op vacantie en komt volgende week weer terug.

Deze bijeenkomst was een Oekraine dag die georganiseerd was door Armand (toen nog bestuurslid Platform,) Jeroen, Jos, Darina en mij, Beja, allen actief bij Stg Spoetnik.

Ook de heer Golitsyn van de UA ambassade heeft alle voorbereidingsvergaderingen bijgewoond.

Het was een 1/2 jaarlijkse Oekraïne dag van het Platform, dus 1 malig.

Wel hebben wij de ambassade aangeraden actief te gaan deelnemen aan de vacantiebeurs in Utrecht.

Of dit zal gaan gebeuren weten we nog niet…..

Wilt u Armand rechtstreeks nog iets vragen, mail dan naar info@spoetnik.nl , dit adres beheert hij.

met een vriendelijke groet Beja Kluiters

www.spoetnik.nl

• Jan W.

Beste Beja,

Dank je wel voor je uitvoerige bericht!

Ik zal Armand in de komende weken een berichtje sturen.

Helaas was je afwezig op de Oekrainedag, maar je naam werd duidelijk genoemd ivm de totstandkoming van het Platform.

Groeten,

Jan W.

• Beja

ik was de hele dag aanwezig op deze Oekraine dag……was zelfs uitgenodigd voor de lunch als oud bestuurslid, en zo klein (mager) dat je me niet egzien hebt, ben ik ook weer niet ;-))