Aanmelding Handelsmissie energie Oekraïne (NUSEP)

• Madeleine Bijl

De aanmelding voor de handelsmissie naar Oekraïne op het gebied van energiebesparing en duurzame energie in het kader van NUSEP is nu geopend. Deelnemende bedrijven kunnen van 3 tot en met 5 november 2009 van de volgende activiteiten profiteren:

• Effectieve en efficiënte individuele matchmaking met relevante Oekraïense partijen

• Workshops, presentaties, projectbezoeken en netwerkevents

• Prominente collectieve aanwezigheid op de drukbezochte vakbeurs Renexpo in Kiev in de vorm van een Holland Lounge

De samenwerking met de partners in Oekraïne als Next Step Oekraïne, Association “Energy Efficient Cities of Ukraine” en Fuel Alternative staat garant voor kwaliteit in het programma.

Bent u overtuigd van de voordelen, schrijf u dan snel in via de website van de EVD: www.evd.nl/249116. Hoe eerder u zich inschrijft, hoe beter wij het programma voor u kunnen voorbereiden.

Als u nog meer informatie wilt hebben, kijk dan op www.nusep.org/platform/Missions/Trademission_2009/, bel of mail met Madeleine Bijl of Igor Savelkouls van IMC, telefoon 0184-496807, e-mail m.bijl@imcosa.nl of meld u bij bovenstaande personen aan voor de kick-off bijeenkomst op 22 september. Op deze bijeenkomst worden ook de andere onderdelen van het meerjarige 2g@there programma van het Netherlands Ukrainian Sustainable Energy Platform (NUSEP - www.nusep.org) gepresenteerd.

• M.Luzanenko

Beste Madeleine Bijl,

Ik heb enkele bepaalde verbintenissen met het land als Oekraïne.

Daarom zoek ik laatste maanden veel informatie over dit land om in de toekomst reizen organiseren van en naar Oekraïne.

4 april 2009 heeft Oekraïense ambassade een informatie dag georganiseerd “Oekraïne als Vakantieland”. Maar hellaas had ik deze te laat op internet gezien.

Mijn vraag is of u iemand kent wie een belangstelling heeft om deze thema meer ontwikkeling te brengen?

Met vriendelijke groet,

Myroslava Luzanenko

24 september 2009

Maastricht