Beste allemaal,
Ik ben op zoek naar een cursus nederlands en een inburgerings cursus voor mijn Oekrainse vriendin.
Wie heeft er een voor mij en of weet waar ik dit het beste kan anschaffen.
Gr Okean
De inburgeringscursus is te bestellen o.a. via bol.com maar hierbij zit geen taal cursus.
Een taalcursus welke aansluit op het inburgerings examen is OP WEG (Boom)
http://www.opwegnaarnederland.nl
Deze bevat ook 2 CD's alleen de vertaling van het boek is er niet in het Russisch, maar wel o.a. Engels.
Eur. 27,90
@ Elena laat even je e-mail adres weten.
Hallo Okean,
Wanneer ga je weer naar Nikolaev? Ik begrijp dat je in Groningen, misschien kunnen we een keer kennismaken. Ik woon namelijk ook in Gr en mijn vriendin in Sevastopol. En bedankt voor de vraag over de inburgeringscursus, ik zit met hetzelfde. Maar ik wil eerst Irina voor drie maanden naar Nederland laten komen. Ze is al een keer hier geweest. Ik heb ergens gelezen als je al een keer een visum gehad hebt, niet meer naar Kiev hoeft voor de aanvraag. Misschien weet jij dat en anders iemand anders?
Gr,
Jos
Beste Jos,
Mijn vriendin is in november voor de eerste keer hier geweest.
Misschien mede omdat ik toen mee was naar de ambassade was er geen probleem.
Aankomende week gaat ze zelf een visum aanvragen.
Als ze alles vertrouwen dan HOEFT ze niet naar de ambassade.
Maar het kan dus wel dat ze zich moet melden (volgens de website van het visumburo).
Ik hou je op de hoogte.
Groeten,
Arthur
Hallo allemaal,
Mijn vriendin heeft de inburgeringscursus online gedaan bij www,dutchtutor.com en dat ging prima.
Ze hebben ook een Russische versie heb ik gezien.
Vorige maand is ze geslaagd met 98 punten voor de foto's en 37 punten voor het taalgedeelte.
We wachten nu op de IND voor de uitslag van het referentenonderzoek maar dat zal wel lukken.
Steven
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?