Je bent gek Ik zou niets officieels doen. Eerst een paar jaar de boel bekijken en dan een kleine stap. Iedereen haat buitenlanders hier ze zeggen het niet maar denken het wel. Als je van elkaar houd heb je niets op papier nodig. Elke keer als ik naar een gemeente moet zie ik wel een vrouw luid uitleggen dat de man haar moet trouwen of iets officieels op papier moet zetten. De man houd niet van haar of heeft het haar beloofd. Als je de taal niet spreekt of kan lezen ben je de lul hier en ze spreken wat onder elkaar af9 advokaat of rechter) en kom er dan maar van af. De gene die je lief heeft wint de advokaat wint en de rechter wint en de politie wint en een ander die er bij betrokken is ook want als iedereen graait doen ze elkaar geen pijn. Ze hebben wat ze willen en wie er bij kan plukken krijgt ook de kans.
Trouwens in nederland zijn we allergisch voor vuil. hier is letterlijk alles vuil en je hebt de heledag diaree. Is trouwens het best verkochte medicijn met de meeste reclame hier. Kijk eens in de wc in een ziekenhuis of zo en denk dan na. honden leven in het ziekenhuis in odessa….
Probeer skype of freecall