visa ukraine nederland

  • hermanjau

    goede middag, ik ben nieuw op deze site, kan iamand mij vertellen of je makkelijk op vakantie naar nederland vanuit de ukraine kan?

    bvd herman

  • Gilbert

    Hoi Herman,

    Het is in ieder geval makelijker om een visum te krijgen dan vroeger het geval was.

    Als diegene die wil komen al een keer in een Schengenland is verbleven is het verkrijgen van een visum geen enkel probleem; mits aan de voorwaarden wordt voldaan welke op de site van de ambassade staan vermeld (staan ook hier een aantal keren op het forum)

    Komt iemand voor het eerst naar een Schengenland, in dit geval Nederland, dan zal die persoon een interview moeten ondergaan. Hier wordt onder andere gevraagd wat men in Nederland komt doen; of er familie is; vrienden; hoelang je elkaar kent. (foto’s meenemen naar de ambassade helpt altijd).

    Verder dient men, zoals eerder aangegeven, voor de visumaanvraag aan bepaalde voorwaarden te voldoen. Diegene die komt moet een garantiepersoon in Nederland hebben of een Hotel geboekt hebben. Als men een hotel heeft geboekt moet men aantonen over genoeg financiële middelen te beschikken om gedurende het verblijf rond te komen. Als men in Oekraïne werkt of studeert dient men te beschikken over een schrijven van werkgever of van de school waarin het verlof wordt toekent.

  • Ger 070

    Beste Herman, ik heb zelf een Thaise vrouw en die is nu voor de tweede keer in NL maar laat je goed informeren over de visa perikelen, en ga NIET over één nacht ijs, het is een lange weg maar toch wens ik je sterkte X(

    Gr, Ger

  • hermanjau

    goede middag,

    heeft er iemand ervaring met datingsite online dating ukraine, negatief of positief

    zoja verneem ik dat graag

    alvast mijn hartelijke dank

    hermanjau@live.nl

  • Marcus

    Ga ervan uit dat 90% van alle datingsite's en agency's NEP is.

    Veel is geld klopperij, ze zetten mooie foto's op internet.. maar is allemaal NEP.

    Marcus..

  • Patrick

    Hoi ik zit allang op deze site en het is super.Als je meer wilt weten hoor ik het graag groeten Patrick.

  • Jos

    Dag Herman,

    Ik heb mijn huidige vriendin ontmoet op de site www.Ukrainedate.com , ik heb er geen slechte ervaringen mee. Na het betalen van een bedrag voor drie maanden, kon ik mailen en chatten. De meeste vrouwen spreken gebrekkig of geen Engels en in het Russisch communiceren schiet niet echt op. Na drie maanden is mijn lidmaatschap beeindigd, dus ze verlengen niet automatisch je lidmaatschap.

    Ik ken mijn vriendin nu ruim een jaar en we hebben het heel leuk, alleen een vriendin in de Oekraine is wel prijzig. Als je elkaar regelmatig wil zien kost het je telkens de nodige euro's voor een ticket. En het is een heel gedoe om voor de eerste keer een visum voor haar te krijgen. Ze moest er speciaal voor naar Kiev voor een interview op de Nederlandse ambassade. Maar verder is het heel leuk, ik kan het je aanraden.

    Groeten en succes.

    Jos de Jong

  • michiel54

    Ik leerde mijn lieveling kennen via “Tau2” dating site , uit enkele mooie fotootjes koos ik mijn huidige Ukrainse bloem . Jongens !! Een nieuwe ervaring met vrouwen !!Met ‘een’ vrouw !! Zorgzaam , lief , zuinig , open , modern , gehard door het (dure) leven , geen streken,humor(we lachen wat af !), slim !! Kortom een reuze ervaringen de beste stap in mijn leven . Nu nog trouwen en ze is van mij voor altijd !! (nu ook al !)

    Groetjes en succes !!

  • richard

    Hoi Patrick,

    Ik kan niet geloven dat het echt is, er moet veel nep tussen zitten, ik heb bijna 800 mails gekregen en de vrouwen zijn stuk voor stuk schoonheden, dat kan gewoon niet, bovendien is het onbetaalbaar en lezen ze alles persoonlijk, wat eigenlijk sowiezo verboden is. Ze filteren namelijk niet met een automatisch filter, maar lezen echt alles!

  • franklin

    zie .www.buitenlandsepartner.nl

    voor neer info ,email mij ,ik woon in de oekraine Krivoy Rog en in Amsterdam .

    gr. franklin

    zie ook Belgieroute. Nl. is vrij lastig ,Inburgeringscursus land van herkomst in deze Oekraine , duurt lang.

    gr. franklin