wonen en werken in odessa

  • raymondo

    zoals vele heb ik een leuke dame leren kennen in Odessa… Nu wil zij absoluut niet weg daar en ik wil niets liever dan weg hier…. omdat ik in het verleden relaties heb gehad met een meid uit \roemenie en ik niet weer deze problemen op me hals wil halen…. Nu kan ik in Roemenie en vooral boekarest wel werk vinden voor Nederlandse en duitse bedrijven en ook nog redelijk verdienen tegen over hun normen.. Maar over de Oekraine weetik niks.. Is er iemand die mij wat kan vertellen over of er werk te vinden is voor west europese bedrijven en wat zon beetje de normen kwa inkomen en vaste lasten zijn daar… Wil niet zeggen dat ik nu daar al direkt heen wil maar april 2010 loopt mijn huur contract af en moet ik toch verhuizen.. Ik heb hier wel een bedrijf en ben bezig met een 2e bedrijf dus waarschijnlijk ben ik straks ook nog verzekerd van inkomen. maar wil niet stil zitten.. \zit nu trouwens in de aluminium gevel bouw.. al 10 jaar als zelfstandige…

    Ik ben nieuw hier dus alle info is welkom…

    De betreffende dame heeft werk…. en word finacieel goed onderhouden door de vader van haar kind.. Dus zit niet op mijn geld te wachten..

    Alvast bedankt voor alle reacties

  • Frank

    wat kan je wel en wat kan je niet?

  • raymondo

    hallo frank..

    zoals eerder beschreven. doe ik nu aluminium gevel bouw.met name grote vliesgevels. maar ook kozijnen en normale deuren serres veranda… ok ben ik wel redelijk goed in timmerwerk.. en het aansturen van meerdere mensen gaat me ook goed af…

    voor ik dit allemaal ging doen 10 jaar terug was is magazijn medewerker en heftruck chauffeur deze papieren zijn inmiddels verlopen….

    voor de rest kan ik goed denken en goed met auto rijden.. zit er aan te denken toch nog innederlandme vrachtwagen rijbewijs te halen … voor de je weet maar nooit…

    verder ben ik in prinipe niet te beroerd om te werken maar zoals ik eerder aan gaf…. ikheb een bedrijf met een kleine 8 man die ook zonder mij door kan blijvenlopen….. als ik dan af en to terug zou moeten is geen probleem gezien de ticket prijzen…

    ook heb ik goede hoop voor me nieuwe bedrijf.. alleen verwachten we daarin pas rendement na het eerste jaar.. het word een bv dus benik toch verplicht mijn deel er uit te nemen…

    maar zoalsik zei.. wilniet stil zitten.. en ben dus op zoek voor als ik daar evenuteel heen ga naar een leuke bezigheid..

    ik hoop dat je hieriets mee kunt…

  • Frank

    Afgelopen november/december was er een Belgisch bedrijf gevestigd in Roemenie op zoek naar mensen die naar de Ukraine willen, dit ligt in jouw straatje. zoek er even op als je het niet kan vinden laat het even weten. Ik heb nog wel meer contacten.

    groeten

    Frank

  • raymondo

    mmmmm kun je misschien ook zeggen in welke richting ik moet zoeken… op dit forum google….. en alle zoals gezegd alle adviezen zijn welkom.. alvast bedankt

  • Frank

    http://oekraine.startpagina.nl/prikbord/5845045/vacature#msg-5845045

  • Wilko

    In het containervervoer is nog redelijk wat werk te vinden in Odessa.

    Voornamelijk van Odessa naar Kiev. Dus groot rijbewijs is nooit weg.

    Groet, Wilko

  • franklin chandi

    Beste raymondo ,

    Ik woon voorlopig in krivoy Rog ,heb een Oekrainse vrouw , 2 kids ,

    ben ook zelfstandige adviseur. financieel.

    Als je vragen heb email mec naar franklinconsult@hotmail.com

    succes, soswiedanja ,

    franklin

  • franklin

    Beste Frank ,

    Zou graag de informatie willen ontvangen omtrent werk c.q. werkzaamheden , thans bemiddelaar in de Oekraine gaat traag .

    gr. franklin

  • Sébastian

    Ik heb je vraag via de site Casa de cinco Hermanos door gekregen en beveel je deze site aan. Daar kan je van alles en nog wat vinden over wonen en werken in Spanje. Let wel in elke communidad (deelstaat) zijn verschillende wetten dus niet alles is altijd correct.

    http://www.leveninspanje.es