zoals vele heb ik een leuke dame leren kennen in Odessa… Nu wil zij absoluut niet weg daar en ik wil niets liever dan weg hier…. omdat ik in het verleden relaties heb gehad met een meid uit \roemenie en ik niet weer deze problemen op me hals wil halen…. Nu kan ik in Roemenie en vooral boekarest wel werk vinden voor Nederlandse en duitse bedrijven en ook nog redelijk verdienen tegen over hun normen.. Maar over de Oekraine weetik niks.. Is er iemand die mij wat kan vertellen over of er werk te vinden is voor west europese bedrijven en wat zon beetje de normen kwa inkomen en vaste lasten zijn daar… Wil niet zeggen dat ik nu daar al direkt heen wil maar april 2010 loopt mijn huur contract af en moet ik toch verhuizen.. Ik heb hier wel een bedrijf en ben bezig met een 2e bedrijf dus waarschijnlijk ben ik straks ook nog verzekerd van inkomen. maar wil niet stil zitten.. \zit nu trouwens in de aluminium gevel bouw.. al 10 jaar als zelfstandige…
Ik ben nieuw hier dus alle info is welkom…
De betreffende dame heeft werk…. en word finacieel goed onderhouden door de vader van haar kind.. Dus zit niet op mijn geld te wachten..
Alvast bedankt voor alle reacties