Wizz-air

• Rochus

Van Harte mee eens, laat de grote zwermen lallende en dronken Nederlanders en wat dat aangaat ook Engelsen, alsjeblieft wegblijven.

Ik rijdt liever naar Dortmund of Keulen, dan dat ik dat soort lui in groten getale tegen zou moeten komen.

• Rochus

Het is juist het niveau, waar het hier om gaat Rina. Ik heb de ontsluiting van steden als Riga en Vilnius met cheap carriers mogen meemaken.

Daarna slechts lallende en zich misdragende Engelsen, die het straatbeeld bepaalden gedurende de zomermaanden.

Voor wat betreft de Ukrainers in Nederland, maar ook hun familie, die uit Oekraine hiernaartoe komen is er een perfecte oplossing.

Ruim bijtijds boeken. Dat doende kun je zo goedkoop reizen, dat ook een ritje naar Dortmund of Koelnn prima te dragen is. Zeker

buiten het hoofdseizoen kun je voor soms slechts 20 Euro een retourtje kopen. Mijn betrokkenheid bij de Oekraïense zal niet minder zijn dan

de jouwe, maar ik geloof dat in dit geval voor en nadelen niet in balans zijn.

Vot moe mnenie,

Rochus

• Mikaeli

Wat een onzin mensen, zullen we een beetje realistisch zijn. Als er een rechtstreekse vlucht vanuit Eindhoven zal plaats vinden, zullen de Oekraïense steden overspoeld worden met Nederlanders? Dat is gewoon een droom, wat nooit de werkelijkheid kan worden. Oekraïne is geen Baltische staten, vergis je niet. Ze hebben hen eigen waarden en normen, en als met het land economisch niet helemaal goed gaat, en dat sommigen daar kunnen hen slag slaan, betekent niet, dat het kan alles en iedereen, en hen laffe gedrag geaccepteerd worden. Het is dus tijd om vanuit Eindhoven te kunnen vliegen, en terwijl Duistland dichterbij is, toch blijft het Duitsland en Eindhoven is Nederland een eigen land.

• Rene Leijgrave

Heren en dames,

De service van wizzair is zeer goed, we zijn van dortmund naar kiev gevlogen en moet zeggen dat het goed bevallen is met wizzair,

Als je via dortmund vliegt en je gaat met de auto dan moet je de op P6 of P7 zetten want daar zit nog groot verschil in met de prijs,er rijden om de 15 min bussen € 1 p.p.p,

in het vliegtuig mag je vrij zitten waar je wilt de stoelen zijn van leer en het personeel zeer vriendelijk,

De frisdrank en water koffie en thee gratis,

• Patrick Stam

Ik ben er ook bang voor. Ooit gingen er ook weinig mensen naar Spanje, tot er ineens goedkope vluchten kwamen, moet je nu eens kijken! Ze beginnen vast met stuntprijzen om mensen over de drempel te helpen en hoe meer er gaan, hoe bekender het wordt en hoe meer andere mensen op het idee komen. Ik zit er eerlijk gezegd ook niet om te springen om 20 brallende studenten of Annie en Henk van 3 hoog achter op het Onafhankelijkheidsplein van Kiev tegen te komen.

• Marcus

Klopt…waarom denk je dat Marcus vaak die kant op vliegt :)

Wizzair is gewoon goed, en laat ze maar lekker vanuit Dortmund en Keulen vliegen;)

Voor mij nog altijd ruim 100 km dichterbij dan schiphol.

Marcus..

• Marcus

Inderdaad laat die Annie en Henk maar lekker thuis ;)

Ook mogen die Italianen van mij wegblijven, wat een patsers :)

Marcus..