Wizz-air

• Frank

Heren en dames,

We hebben geloof ik het allemaal wel al eens gedaan, en de gene die het niet gedaan hebben die wel voornemens het te doen.

:)

Vliegen met Wizz-air.

de service blijft perfect alleen jammer dat je voor velen onder ons zo ver moet rijden om in Dortmund of Keulen te komen.

Wizz-air heeft 30 nieuwe toestellen besteld. Wat zou het toch mooi zijn als we vanaf Eindhoven kunnen gaan vliegen. Een stuk makkelijker te bereizen. Geen gedoe meer etc.

Als we nu eens met zijn allen ze gaan bestoken zoals sommigen onder ons al doen wie weet krijgen we het voor elkaar.

Je kan de onderstaande text kopieren in een e-mail en deze versturen aan.

customerrelations.waw@wizzair.com

Dear mister/misses,

We are a frequent flyer with Wizz-air, we enjoy your service and prices a lot.

There is only one thing, as the flights from Kiev to Dortmund/Koln are full with Dutch people or people traveling to The Netherlands.

We would like to ask you kindly to consider start flying from Eindhoven to Kiev.

With some promotional activities you can get a hugh market share, stolen from other way to expensive airlines.

Looking forward to your positive reply.

With kind regards,

xxxxxxxxxxxxx

A happy Wizz-air customer.

• Mark

wil je nog meer Nederlanders tegenkomen ofzo?

ik niet!

deze zomer ben ik al een paar groepen Nederlanders hier tegengekomen (meer dan vorig jaar) en dat vind ik wel genoeg. Straks hoor je hier evenveel Nederlands als aan de costa's, nee dank je!

Dus ik roep iedereen op om deze aktie NIET te steunen!

• Frank

Beste Mark.

Ik weet niet ik nu moet zeggen. Ik dacht eerst niet reageren het is de gebruikte tijd niet waard

Ik heb een advies voor jouw.

Alvorens het openen der mond HOOFD inschakelen!

Nu kan ik lange verhalen schrijven van mensen die echte relaties daar hebben, of daar zaken doen daar familie hebben zitten of andere echte legitieme redenen hebben die kant op te reizen.

Daarnaast werk gelegenheid..

Zoals ik al zij het is zonde van de gebruikte lucht en speeksel een reactie op jouw schrijven te geven.

Ik heb nog een tip voor jouw. Kasakstan erg goedkoop, absoluut geen Nederlanders op het strand of in de stad je ben gegarandeerd de enigste.

• kees m

Hallo Frank,

Ook het verzoek gericht aan wizz air om evt te vliegen vanaf Eindhoven.

Kreeg hierop mail terug , dat dit niet meer naar customrelations moet , maar naar de normale site www.wizzair.com/usefull information/claims

Hierop moet je een form invullen endan krijg je daarop je bericht terug.

Trouwens inderdaad niet juist de opmerkingen van Mark.

Misschien is Siberie wat voor hem.

Toch wel leuk om af en toe nog wat te horen van t Nederlands in de Oekraine

Het zal inderdaad geen Spaanse Costa worden eerder andersom.We horen

vaak Russisch/Oekrains ? overal in de wereld en ze gedragen zich niet overal correct,

wat je ook niet van de Hollandes,Britten,Duitsers enz kunt zeggen.

grjes Kees M

• Marcus

Misschien makkelijker om een brief na onze prins (Friso) te sturen (lees onderstaand stukje maar).

De prins is ook medeoprichter en aandeelhouder van MRI Centrum, een commerciële medische instelling met meerdere locaties die zich focust op het maken van scans. Friso is ook aandeelhouder en commissaris van de Oost-Europese ”low cost”-luchtvaartmaatschappij Wizzair en commissaris bij het Belgische Telenet.

Snap niet ons Koninklijk huis er niet vaker mee vliegt ;-)

Zou toch een uitkomst zijn, en wij hoeven niet zoveel belasting te betalen voor al hun tripjes ;-)

Marcus..

• Mark

Jammer dat je je persoonlijk beledigd voelt Frank, dat was niet m'n bedoeling.

Maar de Nederlanders die ik tegenkom hier (en in het algemeen) zijn vaak luidruchtig.

En ze zeiken overal over, gedragen zich aso en denken dat ze beter zijn dan plaatselijk volk.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen en kom ik ook wel eens een sympathieke landgenoot tegen.

Maar een groot deel is irritant, laat die maar lekker wegblijven.

Maar jij wilt dus dat Kiev overspoeld wordt met Hollanders, enkel omdat JIJ geen zin hebt om vanuit Dortmund te vertrekken?

Beetje egoistisch is het niet?

Vr. groeten, Mark.

• Rina Siedsma

Het discussie niveau wordt steeds beter op dit forum…. jammer!! Ik denk dat het juist een goed initiatief is van Frank… Er wonen nl ook veel oekrainers in Nederland.. die misschien ook wel graag tegen een wat lagere prijs meerdere keren per jaar naar huis willen! En als dat dan vanaf eindhoven kan is dat toch alleen maar mooi..als ze lvov dan ook nog meenemen is het nog mooier, heeft niets met egoïsme te maken.. En geloof mij de meeste nederlanders weten niet eens waar oekraine ligt.. dus ik zou zeggen maak je niet druk!

• Frank

Beste Mark.

Het overspoelen in Kiev maakt mij niet uit zolang mensen daar maar flink geld uitgeven aan de locale ondernemers. En op die manier de economie flink kunnen boosten maakt mij het niet uit dat er 100.000 Nederlanders rond lopen (het is toch een mooie land). Hoe meer toeristen en handel hoe beter de economie. Wizz-air kan er dus aan bijdragen om de economie te verbeteren, en waarom niet. Tja ik kan eerlijk zeggen dat ik de wereld gezien heb. oost naar west en zuid naar noord. Ik heb goede dingen gezien en slechte dingen gezien. Mark, die blaaskaken heb je overal, en nu ga ik de psycholoog uithangen, kijk eens in de spiegel….. Zijn het niet de Nederlanders, dan zijn het wel de Engelsen, de Fransen, de Duitsers de Denen, de Russen en de Ukrainers (vraag maar op Schiphol aan de mensen van G4S). Je heb ze overal en tegenhouden doe je het niet. Het zijn opkomende vakantie landen en het zal de komende jaren alleen maar meer en meer worden. Met of zonder Wizz-air als je rustig wil zitten, Kazakstan is de komende 4 jaar een rustige vankantie stek. daarna zal ook daar de commercie door dringen. (gebeurd al wel dus je Heineken kan je gewoon in de supermarkt kopen). Ik voel me niet persoonlijk aangevallen, ik verdedig wel de mensen die er baat bij hebben, en waarvoor het een uitkomst zal zijn incl mijzelf en voornamelijk mijn verloofde die iedere 2 tot 3 weken naar Nederland vliegt. En we het op Dortmund zien, alleen maar Nederlanders of doorgangers in optocht terug naar de grens. Ik hoop dat ik je een klein beetje op andere gedachten kan brengen.

• Marcus

Ja helemaal mee eens, kom net terug van een verjaardagspartijtje en vertelde naar odessa te gaan dit jaar voor 2 weken, nou de eerst dacht dat Odessa in Griekenland lag, de 2e zat er met Rusland al ietsje dichter bij, en de 3e vroeg het maar aan mij waar het lag ;), dus mensen maak je niet druk UA zal echt niet vol lopen met toeristen, want het is gewoon nog veel te onbekend !!!.

Ps. vind wel dat ik weinig steun van jullie krijg betreffende mijn TIP :)

Marcus..

• Frank

Ik heb wel connecties, ik zal eens een balletje opgooien. Kan er verder niets over kwijt.