Gaat er iemand naar Oekraine binnenkort??

• Rochus

Hallo,

Ik ben van plan naar Zhitomir / Kiev te reizen binnenkort. Gaat er iemand met de auto naar Oekraïne??

Maakt op zich niet zoveel uit waarheen. Ik ben een ervaren chauffeur met veel Oekraïense kilometers

en spreek goed Russisch,wat zeker behulpzaam kan zijn aan de grens en onderweg.

Ik hoor je / u graag,

Rochus Zeevaarder

• Alex

Rochus,

Ik ga over twee en een halve week. Route L'viv, Ternopil, Khmelnitsky, Vinnitsa. Dan is Zhitomir/Kiev al niet heel ver meer. Ik heb de route vaker gereden, maar altijd alleen. Twee chauffeurs is wel makkelijker, dan.

Alex

• R

Hoi Alex,

Ik had zelf nog geen planning, maar wil deze maand nog naar Oekraïne, dus in principe zou het qua tijd

goed uitkomen. Deze zelfde route heb ik 4 weken terug nog gereden.

Onderstaand mijn contact gegevens -

mobiel - 06 123 53 163

Skype - rochuspoxyc

Heb je een vast telefoonnummer of Skype?, dan kunnen we even overleggen.

Vriendelijke groet,

Rochus

• John

Hoi,

Ik ga binnenkort ook die kanten uit. Ben uit Borgloon (Limburg, BE). Allezins tot in Vinnitsya, misschien daarna richting zuiden tot in Odessa.

Het is wel mijn eerste keer naar UA. Doch Polen heb ik al verschillende keren door gereden (op weg naar Bellarus/Minsk).

Nu ik merk dat je via Lviv zou gaan en al ervaring hebt met deze weg.

Als je wil kan je dus mee, en indien je met alex meerijdt, succes !!

doch even klen vraagje … ik “hoor” en “lees” dat de grensovergangen ernstige hinderpalen zijn (tot wel 6 uur wachttijd).

Klopt dit eveneens voor de grensovergang in Polen naast het stadje Przemysl ? (want die zou ik nemen…)

mijn skype : soltero049

voor verder af te spreken.

doei

• hollandsky

john

in vorige reactie geef je aan dat je 4 jaar geleden tering hebt opgelopen in odessa ! ( vrouwen in ukraine )

hier schrijf je dat je nog niet in de ua bent geweest ?

beetje raar

• john

de eerste keer met de auto.

In 2004 ben ik in Odessa geweest maar dan wel met het vliegtuig.

is beetje “raar” daarmee opgelost ?

sorry voor de onduidelijkheid. :)-D