Hoi,
kan iemand mij meer over Lviv vertellen? Ik ben Kiev een beetje zat aan het worden en wil graag iets nieuws zien.
Hoi Robert,
Buiten dat lviv een prachtige stad is met veel historie, kun je er ook prima op stap. Lviv heeft veel terassen en restaurants.(in veel restaurants heeft met al een engelse vertaling van de kaart. Een leuke club is de fashion club. Buiten dat je er lekker kunt eten hebben ze heerlijke coctails. Of toeristen het geld uit de zakken wordt geklopt weet ik niet, ik was daar met een stel oekrainse vriendinnen en vond het absoluut niet duur.
groet,rina
Hallo,
Net terug uit Lviv.
Zeer leuke stad, veel te doen, en de Fashion club buiten en vooral s'avonds binnen is een aanrader.
Prijzen vallen daar reuze mee, lekkere cocktails en eten voor een paar euro omgerekend.
Ook een gezellig tentje is “Classic” restaurant voor 0,50 eurocent een jus de orange, en een kompleet ontbijt voor onder de 3 euro.
Afgelopen zaterdag was de voetbalwedstrijd Karpaty Lviv - Dinamo Kiev ook leuk om te zien daar, veel shaslik gegeten en gedronken daar.
Alleen jammer dat gemiddeld 2 op de 10 mensen Engels spreekt daar, dat maakt het lastig om te communiceren.
Marcus..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?