WIZZAIR

• Marcus

Beste Mensen,

Kreeg gisteren een mailtje dat “Wizzair” is gestopt met vluchten van Lviv naar Kiev en omgekeerd.

Dus die goedkope tickets is niet meer, dan maar met de trein verder ;)

Wel vliegen ze nu 6x per week vanuit Dortmund op Kiev, en 2x per week op Lviv.

Marcus

• Gilbert

Hoi Marcus,

Wanneer gaat dat 6x per week in?

Groet

• Frank2

De Dortmund vlucht op zondag is weer terug :) Ik kon begin juni al voor 6 dagen boeken. Nu nog even actie blijven voeren voor Eindhoven. Als ik zie hoeveel de KLM nog verdiend aan de vluchten….. konden de toestellen van Wizz wel eens knap vol komen te zitten.

• Marcus

Hoi Gilbert,

Met ingang van juni al, zag dat ze de hele zomer 6x vliegen per week op Kiev.

Trouwens Germanwings is een goede concurent voor wizz air.

Zij hebben ook mooie ticketprijzen, en vertrekken uit Keulen wat toch weer 30 km dichterbij is voor mij ;)

Persoonlijk denk ik dat die binnenlandse vluchten niet lopen, waardoor ze die toestellen nu intercontinaal inzetten.

Ja, die toestellen worden steeds voller, ook al omdat veel Nederlanders nu met hun vliegen, hoorde laatst van een vriend van mij dat het toestel vol zat met bijna allemaal NL'ers ;)

Ik mag volgende week weer naar UA, maar nu blijf ik alleen in Lviv en omstreken, iemand tips voor leuke dagtripjes daar ?

Marcus

• frank2

Zaterdag ochtend. iemand mee rijden naar Dortmund? omg. Arnhem de 9e of mee terug kan ook.