Shevchenko-teater

• Don N.

Hallo allemaal,

Ik ga binnenkort naar Kyiv. Weet iemand hoe ik aan kaartjes kan komen voor een voorstelling in het Sevchenko-teater?

Ik wil ze nu al kopen omdat ik verwacht dat voorstellingen op 14 febr. (Valentijnsdag) al snel volgeboekt zijn. Kan ik kaartjes ergens op internet kopen?

Bedankt!

Don N.

• marcus

Beste Don,

Als jij die Don bent die in mijn “bowling” team zat 2 jaar geleden gooi jij als een granaat ;)

Mijn inziens is het “Sevchenko-teater” gewoon de OPERA van Kiev.

Ik kocht gewoon kaartjes via zo'n persoon die rond liep bij de kassa.

Deze personen regelde mij en mijn vriendin prima plaatsen, 2e ring, met een prachtig uitzicht. Voor let wel 100 grivna (10 euro p.p)

Maar aan de kassa kan ook, en denk ook nog wel goedkoper.

Vreemd vond ik wel dat die persoon me weer naar iemand anders bracht, die het geld (200 grivna cash) gewoon in zijn broekzak stopte ;), en mij geen entree kaart gaf, maar wel mij naar mijn plaat begeleide, zou dit (ZWART) zijn gegaan ;)

Een leuke bijverdienste zo in barre tijden daar in Oekraine ;)

Marcus..

• Dorenda

Op 14 februari wordt Het Zwanenmeer opgevoerd in dat theater. Dat heb ik daar ook eens gezien. :) Maar mijn kaartje kostte maar 10 hryvnia, gewoon gekocht bij de theaterkassa (ook tweede ring).

Op deze website http://www.parter.ua/en/reg.html zou je kaartjes moeten kunnen bestellen (ik heb het nooit geprobeerd, dus hoe het werkt, kan ik niet zeggen). Die kaartjes kun je dan afhalen bij hun kassa (Horodetskoho 8) of ergens laten bezorgen.

• Don N.

Hallo Marcus,

Dank je wel. Raad je me aan om gewoon een uur voor de voorstelling bij de ingang van het operagebouw te staan en daar te kijken wie kaartjes aan me wil verkopen?

Don

• Marcus

Ja, zou dat gewoon doen, is altijd plaats.

Ik was er trouwens 30 minuten voor aanvang.

Marcus..