WIZZAIR en Eindhoven?

• Frank

Beste allemaal.

Sommigen onder ons hebben reeds met Wizzair gevolgen, net als mijzelf. Service PERFECT en ik vlieg veel heel veel. Nu is het zo dat Wizzair ook van af Eindhoven vliegt maar niet naar Kiev :( altijd dus de zeker 156KM naar Dortmund rijden. (voor mij althans). customerrelations@wizzair.com als we een hoop aanvragen in dienen wie weet krabben zich achter het oor en starten vanaf Eindhoven. Veel reisuren besparen en goed berijkbaar met het openbaar vervoer. dus dames en heren….. customerrelations@wizzair.com

• marcus

Inderdaad Veldhoven zou mooi zijn :)

Maar Keulen of Dortmund zit voor mij ook binnen de 100 km zone :)

Of het veel uitmaakt voor mensen uit (regio) Venlo of grensstreek ?

Denk dat Venlo - Veldhoven ook wel 75/80 km zijn.

Heb nu mijn adresje om GRATIS te parkeren in Dortmund en wil dat wel houden zo ;)

Marcus..

• Frank

Doe mij dat adresje is :) gezien ik met enig regelmaat daar zit. maar omgeving Venlo dan is Dortmund geen 100 KM dan zijn het er zeker 160. Ik zit in Arnhem. en dat is 156. Maar Eindhoven is voor de rest van Nederland wel ideaal….. zeker gezien de KLM toestellen nog steed vol zitten.

• marcus

Even tellen ;)

Venlo - Bochum zijn 72 km, Bochum - Dortmund zijn 25 km, Dortmund - Holzwickede (luchthaven) zijn 10 km (kom dan uit op 107 km) Zat ik dus aardig in de richting ;)

Marcus..

• Frank

Goed jij heb gewonnen :) maar even zonder dollen. Einhoven is voor vele van ons beter berijkbaar. Dus WIZZAIR START FLYING FROM EINDHOVEN….

• Marcus

Helemaal gelijk Frank.

Een dolletje op zijn tijd moet kunnen he ;)

Ja, voor de meesten in Einhoven centraler dan Dortmund of Keulen.

Alleen heb ik het idee dat ze eerst de routes Keulen en Dortmund gaan testen op Kiev en daarna pas Eindhoven of Brussel.

Moet zeggen de vluchten naar Kiev zijn maar matig bezet, op de heenvlucht telde ik maar ongeveer 100 passagiers, en op de terugweg nog minder :(

Geloof wel dat de zomervluchten voller zitten, aangezien je onder de 100 euro momenteel geen ticket (retour) kunt vinden.

Marcus..

• Arthur

Ja, jullie hebben makkelijk praten daar in het zuiden……… ;-)

Ik betaal voor volgende week Euro 208,00 voor een retour….. ;-(

Daarvan is een heeeeel groot deel beveiliging enzo!!!

Maar goed, ik zit in 15 minuten op Schiphol…….

Veel vliegplezier allemaaal! :-)

• Mikaeli

Ik wil graag weten of de vlucht van WizzAir naar Kiev wordt van de luchthaven Keulen-Bonn (Flughafen Köln Konrad Adenauer) uitgevoerd of van een andere luchthaven in Keulen? Ik heb begrepen, dat deze kun je gemakkelijk met de trein bereiken, want die heeft ook een ondergronds treinstation met geïntegreerde S-Bahn.

• marcus

Keulen heeft naar mijn mening maar 1 luchthaven, en deze info is dus helemaal juist nan jou, ga gewoon dus lekker met de trein :)

Marcus

• Gilbert

Het vliegveld van Keulen heet “Flughaven Köln-Bonn”. Het ligt meteen langs de autosnelweg en is ook met de trein super te bereiken.

Parkeren in de nabije woonomgeving is gratis. In de parkeergarage naast de vertrekhal kun je voor 35 euri één week bewaakt parkeren. Volg hiervoor P3.

Ook met de trein goed bereikbaar, alleen moet je in Keulen overstappen.