KLM (Geen reclame)

• Arthur

De laatste tijd worden de nieuwe aanbieders besproken vanuit Dld of B.

Maar voor hen die in de buurt van Schiphol wonen is dit niet echt makkelijk.

KLM vliegt nu (tijdelijk denk ik) voor Euro 199 naar Kiev en terug.

Misschien vinden jullie dit duur maar normaal betaal ik bijna Euro 350 dus dat is nu iets meer dan de helft.

Doe er je voordeel mee. Ik geloof dat het maar tot ergens in April is.

Ik ga er in ieder geval snel weer heen!

Groeten,

Arthur

• Marcus

Ja, voor mensen die dicht bij Schiphol wonen is het wel een voordeel.

Maar hoeveel kilometer zijn nu schiphol - Dortmund ?, denk dat je met 250 km (enkele reis) al aardig in de buurt komt, met een beetje zuinige auto ben je dus 40 liter kwijt, tegen de huidige benzineprijs dus ongeveer 50 euro (heen/weer totaal). Het verschil is dan nog altijd wel zo'n 100 euro met Wizzair. Maar inderdaad niet meer zo veel, in mijn geval is Dortmund veel beter dan Schiphol. Vanuit Venlo is Dortmund 100 km, terwijl Schiphol er ruim 250 zijn.

Marcus

• Arthur

Helaas verbruikt mijn auto aardig wat……… 1 op 7 ofzoiets…………..

Plus de tijd die wegtikt die ik liever daar wil gebruiken.

Maar goed, het is maar een idee om elkaar te helpen toch?

Goed weekend allemaal.

Arthur

• Mark

Goede top. Ik betaalde vorige week (kerstvakantie) nog 325 Euro….

Zekerk lekker makkelijk. En ook keuze uit tijden. Wanneer ik via dortmunt vlieg komt er foor het tijdschema, omdat ik via ov reis, ook een hotelovernachting bij in dordmunt+ ICE tickets en tijd…

• Marcus

Klopt, voor mensen dicht bij Schiphol is dit een mooie prijs.

Maar ga je met 2 personen ben je toch al 400 euro kwijt, en dan is het verschil alweer 300 euro met Wizzair ;) Dit is toch wel een beetje veel he ;)

Inderdaad je moet een auto hebben om op Dortmund te komen.

Parkeren is “GRATIS” voor mij, alle anderen betalen minimaal 8 euro per dag ;)

Trein gaat ook maar is lastig.

Heerlijk over 12 dagen ben ik daar ;), zit om 7.00 in mijn auto, tegen 8.00/8.30 ben ik in Dortmund, en om 9.30 (als alles goed gaat in de lucht).

En dat voor 48 euro all-inn retour :)

Marcus..

• odie

je hoeft niet met klm naar oekraine je kunt bv ook met LOT……het gaat mij niet

om een mooie,luxe luchthaven maar waar ik heen moet.

gr. odie.