WizzAir

• Anna

Beste mensen,

Heeft iemand al ervaring met WizzAir richting Oekraine?Ze vliegen sinds 3 januari, heeft iemand al deze reis meegemaakt? Hoe is het gegaan met de bagage, want het is zo onduidelijk op de site. Hoeveel bagage mocht je menemen zonder bijbetaling?

• Marcus

Ik vlieg er 23 januari mee ;)

Maar is een prima maatschappij, was al met hun in: Sofia, Bucarest, en Kattowice.

Alleen handbagage is GRATIS tot 10 kilo.

Check inn bagage kost altijd geld bij low cost/budgetmaatschappijen zo dus ook bij WIZZAIR. Kijk op de site voor de kosten, dacht zelf aan 10-15 euro per koffer, en maximaal 20 kilo aan gewicht, iedere kilo meer kost dan ook weer geld.

Marcus..

• Gilbert

Hoi Anna,

Ik heb al 19 binnenlandse vluchten met WizzAir in Oekraïne gehad. Alles super verlopen. Goede prijs/kwaliteit verhouding en nieuwe toestellen.

Ik heb de 22e een vlucht van Kiev naar Keulen. Zal ook wel goedkomen.

Baggage is, zoals Marcus al heeft beschreven.

• Mikola

Mijn schoonzus is vandaag vanuit Kiev gekomen.

Super vlucht. Uitstekend vliegtuig. Slechte tijden :(.

Dortmund prima vliegveld.

7.58 geland

8.12 weggereden.

Naar de bagage werd in Kiev niet gekeken. Kleine koffer als handbagage. Niets bijbetaald.

• Margriet

Volgens hun site vliegen ze pas vanaf 15-1 zal ik wel of niet gaan boeken om via dortmund naar kiev te gaan? de regel dat ze wachten op toestemming van de regering staat nl ook nog steeds op hun site…Mikola schreef:

>

> Mijn schoonzus is vandaag vanuit Kiev gekomen.

> Super vlucht. Uitstekend vliegtuig. Slechte tijden :(.

> Dortmund prima vliegveld.

>

> 7.58 geland

> 8.12 weggereden.

>

> Naar de bagage werd in Kiev niet gekeken. Kleine koffer als

> handbagage. Niets bijbetaald.

• marcus

Ze vliegen al sinds 4 januari of zoiets Dortmund - Kiev, Kiev - Dortmund.

Ik vind de vertrektijden PRIMA, de heenvlucht is al om 9.30 naar Kiev.

Dus ben om 13.00 uur al daar.

Terugvlucht om 6.00 uur, waardoor ik om 9.00-9.30 uur weer kan gaan werken zonder een snipperdag op te nemen ;).

En dan de prijzen ;), laten we het daar maar niet over hebben die zijn wel zoooooo goedkoop, 5 retourtjes Wizzair kosten net zoveel als 1 retourtje KLM of Ukraine airlenes ;)

Marcus..

• Mikola

Helemaal mee eens Marcus. Supergoedkoop en supermakkelijk.

Dat de tijden voor mij niet gunstig zijn is subjectief!

• Gilbert

Richtig!!!

• odie

ik heb er een zien landen in lvov……wellicht een andere keer vlieg ik er ook mee.

gr. odie.

• joost

Hoezoe subjectief: als je objectief bent dan zijn de vliegtijden toch ook belabberd?

Hoeven ze minder aan het vliegveld af te dragen als ze heel vroeg of heel laat landen.