Weekendje Uitgaan

• Roderick

Wie heeft er zin om te gaan stappen in Kiev?

Laat het even weten praten we verder.

Groetjes Roderick

• chrisiaan

Ik wil graag een blind date met je, ik ben namelijk homo,

laat t weete, 063827658232

• keeshh

Oproep aan alle hetero' s die een weekendje willen stappen in Kiev. Barsky, Avalon, Carribean Club, Shooters?

Voor mij de eerste keer naar Kiev.Svp begin voorjaar een weekendje weg. We kunnen ook met een groepje op stap.

Chrisiaan mag niet mee. Die kan beter een weekendje Amsterdam doen met als hoofdatractie de Regulierdwarstraat een donkere kamer bezoeken. Daar vindt hij vast gelijkgestemden.

groet.

• marmer@snelnet.net

ik denk dat je het telefoon nummer ook ff moet bewerken hahahaa 0638… 12 cijfers hmm misschien is het +3806,

Veel plezier als jullie gaan.

club Art 44 is ook erg gezellig en toegankelijk voor de kleinere beurs. in het weekend ong 50 Hryvna(4,5 euro) entree na 20.00, maar wel live muziek en goede atmosfeer.

goede keuze aan drank en eten en engels/duits sprekende bediening. zelf als je aan de waterpijp met vodka wil gaan is het daar mogelijk.

• Patrick

Ik ben in voor shooters!

Leuke tent mooie meiden,

alleen ben ik gelukkig al

voorzien van een lieve en

mooie meid ;)

• keeshh

Dussss. Ga je een weekendje stappen in Kiev of blijf je met je schoonheid op de bank zitten…..?

• Patrick Janssen

Ik ben regelmatig in Kiev te vinden, en ben altijd wel te porren om te gaan stappen.

Dus geef maar een gil waneer je in gedachten had!

• keeshh

In het voorjaar?

Lijkt me super.

Groet Keeshh

• janek

Beste allemaal

Ga snel, visa plicht is onderweg

• Mark

visa plicht? hoezo dat dan ?