vacature

• Bert

Geachte,

Als Belgisch staalbedrijf gevestigd in Roemenie, verkennen wij momenteel de Oekraiense markt. Daarom ben ik op zoek naar Belgen/Nederlanders die de Oekraiense taal en cultuur kennen en genegen zijn. Meer bepaald in aanmerking komende zijn profielen met een commerciele achtergrond.

Voor meer info kan u mij steeds mailen of telefoneren.

Mvg

Bert Boonen

0040 721 22 10 48

www.megaprofil.ro

• jos.

Dag Bert,

Ik ben al vele jaren voor zaken in de Oekraine en laat daar onder eigen beheer produceren,en ben nu bezig voor een Nederlands bedrijf bezig met een markt scan in de Oekraine.

Kun je mij meer info sturen naar mijn e-mail adres josdierkes@hotmail.com

• kees

Ik heb van jullie eens een grote partij sandwich-panelen gekocht en de kwaliteit valt nu na een aantal jaren vies tegen. Maar voor Roemenie is dat goed genoeg natuurlijk. gr. kees.

• jos.

Hallo kees,

Ik weet niet waar je het over hebt,want ik lever namelijk geen panelen.Ik doe in rondstam stapelbouw producten vanuit de Oekraine.

Met vriendelijk groet,Jos.

• Henk

Goedenavond! Heeft u ook weleens vrachten naar Nederland? I.v.m. Opvracht met hulpgoederen. Groeten Henk.

• kees

Ik heb het over het bedrijf van Bert. De metalen buiteplaat van mijn fabriekshal laat op diverse plaatsen los.

• Henk

En ik had het perongeluk tegen Jos.

• jos.

Beste Henk,Kees,

Geen probleem,fijne Kerstdagen en Bruisend 2009

Met vriendelijke groet,

Jos.

• suzanne

Geachte Bert Boonen,

Mijn naam is Suzanne Ik ben afkomstig uit Odessa, woon in Nederland sinds 1993.

Ik heb in Odessa een woning gekocht en wil graag in Odessa werken.

Alle tips zijn welkome

Bedankt

Suzanne

• sandraveerkamp

Geachte Suzanne,

We zoeken nog collega's in de beauty en wellness branche.

Internationale mogelijkheden.

voor info 0543-515932

Sandra Veerkamp