donetsk

• michiel54

Beste allemaal , een vlucht naar Donetsk kost mij met “Lufthansa” : +/-600,-

Zou op Kiev vliegen en dan treintje tot Donetsk niet voordeliger zijn , de extra tijd (8h) er maar bijgenomen .

Dus wat kost de trein in Ukrain ??( K.—>D.)

mvgr

• Dorenda

Platskart (geen afgesloten compartimenten) varieert van 65,09 tot 103,81 hryvnia (maar is niet in elke trein beschikbaar).

Kupe (wel afgesloten compartimenten) varieert van 93,77 tot 155,18 hryvnia.

• michiel54

Hey , bedankt voor de keurige info , Ik zal op voorhand briefjes schrijven en laten vertalen , bv. voor een taxi van luchthaven naar station , enz…

mvgr

• michiel54

Oh ja , wanneer begint Wizzair te vliegen op Kiev (vanuit Keulen of Dortmund ) ?

grtjs

• michiel54

Ja , heb het al gezien ergens hiertussen : vanaf 14 jan.'09. Toch in 't oog houden !

grtjs

• Rina

Volgens mij vanaf 4 januari 2009

• michiel54

Dat is ruimschoots in orde voor mij . Ik zag hun vluchtschema , 1 x per dag om 18.30h , en 4 x per week ?? 26,.. E op en 21,..af en dan zijn er nog promo's !!

Kan men ook een “open return” boeken , ik mailde die vraag al maar hun antwoord kan 30d op zich laten wachten (schreef de automaat)

grtjs

• Marcus

Nee, dat kan niet !

Naar mate die vliegtuigen voller raken gaan de prijzen omhoog, als je nu een datum in gedachte hebt (heen en weer) zou ik nu boeken, nu kun je nog voor onder de 60 euro (retour), kan volgende week wel eens anders zijn.

Marcus..

• marcus

Op e-mails reageerd “Wizzair” niet, ik heb er inmiddels al 3 verstuurd en nooit antwoord gekregen. Dit vind ik een minpunt van hun !!, voor de rest niks dan lof, ze vliegen met nieuwe toestellen, zijn goedkoop, ben inmiddels 4x met hun gevlogen vanuit Dortmund naar: Kattowice (2x), Sofia, en Bucarest. Had 1x vertraging van 1 uurtje, voor de rest alles perfecto geregeld.

Marcus..

• michiel54

Dank U , moet toch wachten op bevestiging van mijn baas voor verlof.

De zoek machine van Wizzair werkt wel goeg en is duidelijk.

grtjs