Oud en Nieuw in Kiev

• Mark

Ik zit er hard aan te denken om naar Kiev te gaan met oud- en nieuw. Ik heb een beetje zitten googelen en begrijp dat indipendence Square the place to be is op Oudejaarsavond. Heeft er iemand ervaring? Praktische tips? Hoe is de sfeer? Wat kan ik verwachten enz.. Ik heb een slaapplek!

• Frank

Wie weet zien we elkaar daar :)

• Frank

Hoi Mark.

Ik heb het er net met mijn vriendin overgehad.

En die kan me vertellen dat het een groot feest is met veel vuurwerk veel mensen en veel plezier.

• Mark

Thanx voor de reactie. Moet je dan ook van te voren een kaartje kopen voor een club ofzo of blijven er genoeg mensen op straat op het centrale plein?

• Frank

Ik zal het even voor je navragen morgen.

• Mark

Wat een service :)

Ik ga mijn vliegtickets volgende week bestellen

• Frank

Hoi Mark.

om 9 uur concert,

om 11 uur vuurwerk

Met feest tot een uur of een a twee.

Daarna zijn er in de clubs feesten tot de volgende ochtend. Je moet wel reserveren.

Het wordt een groot feest.

Het wordt ook wel een duur grapje. Gezien de huidige crisis

groeten

Frank

• Mark

Hey Frank!

Super bedankt!

Ik had ook al begrepen dat de clubs die avond de hoofdprijs rekenen. (in Rotterdam, waar ik woon niet veel anders). Misschien gewoon naar Plein en champagne ed meenemen (hoef niet bang te zijn dat t warm wordt) en dan weer terug om feestje maken in apartement.

Lijkt ons wel een unieke belevenis.

In ieder geval bedankt, ik denk er nog even over na.

Waneer iemand nog leuke tips/erbvaringen heeft, of een leuke bar weet waar een beetje ‘low-key’ gefeest kan worden hoor ik het heel graag!

Frank schreef:

>

> Hoi Mark.

>

> om 9 uur concert,

> om 11 uur vuurwerk

>

> Met feest tot een uur of een a twee.

>

> Daarna zijn er in de clubs feesten tot de volgende ochtend.

> Je moet wel reserveren.

>

> Het wordt een groot feest.

>

> Het wordt ook wel een duur grapje. Gezien de huidige crisis

>

> groeten

>

> Frank

• Mark

Ik ben net terug uit Kiev. Was vanmorgen -20…. Oa oud-en nieuw gevierd. Eerst naar Centrale plein. leuk. paar Flesjes champagne gedronken. Bandje gezien. Erg mooi vuurwerk. Plein en omliggende straten zien er top uit rond nieuw-jaar/kerst.

Daarna naar de irish Pub geweest. O'Briens. hadden leuk uitgepakt voor nieuwjaar. (entree 100 Hrivna) Lasers, dj's. Kwam van alles…Expats, toeristen, locals. leuke mix.

De metro rijdt hele nacht, ook bussen. Maar na 10 min wachten in de kou toch maar Taxi genomen :)

Door de huidige koers van de UAH is Kyiv nu echt goed betaalbaar.