makelaars gezocht

• han dauve

ik kwam toevallig op dit prikbord terecht en zou het leuk vinden om wat makelaars te vinden die huizen tekoop en tehuur aanbieden om zo is te bekijken en het een of ander te vergelijken onze voorkeur gaat uit naar huizen op het platte land en in kleine dorpjes vr gr han dauve

• kees m

wat wil je er verder mee.

zaken doen ???

weet wel wat hierover m.n. in het oosten

dus gaarne meer uitleg , voordat ik hierop inga

kees m

• han dauve

Hoy kees geen zaken doen wij keken altijd op de hongarije site naar de huizen en zoals gezegt kwam ik toevallig op het oekraine prikbord en werd er wel door geinteresseert om de huizen prijzen enzo te vergelijken en de huizen te bekijken omdat we de taal niet verstaan en niet lezen kwam ik op internet ook niet verder en wij zijn van plan om begin maart die kant op tegaan met de caravan vandaar onze vraag.vr gr han

• odie

ik ben al een tijdje op zoek naar info over prijzen van huizen buiten lvov.

tot ong. 60 km buiten de stad. weet imand wat??

hg odie.

• Dorenda

Een van de weinige websites over vastgoed die er ook (tenminste gedeeltelijk) in het Engels is: http://www.galexpert.com.ua/index.php?lang=en

Als je (wat) Oekraïens kunt lezen, kun je ook zoeken op нерухомість, dan vind je genoeg websites waar huizen te koop worden aangeboden.

• han dauve

dank je dorenda vr gr han

• Frank

Ik zal mijn vriendin eens vragen. We zijn op dit moment zelf opzoek naar een stuk grond buiten Kiev maar heb wel wat website voor je wel in te Ukrains. Als ik je een tip mag geven een stukje grond 60km buiten de stad is goed betaalbaar en daar een huisbouwen is ook een redelijk goede optie. het is direct behoorlijk meer geld waard. Echter je moet er zelf dik bovenop zitten om het project te volgen.

• han dauve

alvast heel erg bedankt voor je antwoord wij willen in maart en april daar is wat gaan rond trekken met de caravan om er tegaan kijken vandaar onze oproep zodat we al een beetje een idee op konden doen en zeer waarschijnlijk hebben we al een staan plaatsje aangeboden gekregen voor de caravan van iemand die met een oekraeense is getrouwd en die zijn schoonhouders daar wonen want het is bij ons al ruim 20 jaar spanje portugal of hongarije en we willen nu wel eens iets anders gaan bekijken .

in afwachting met vr gr han dauve

• Frank

Hoi via deze site http://aviso.ua/a/ hier ga je zeker wat land vinden. pagina's vol.

• Gon

Wij zijn opzoek naar een huurwonong op een rustige lokatie. We hebben bijna altijd in een vrijstaande woning gewoond. Wie kan ons helpen?