Low budget hotels

• Marcus

Beste kenners,

Zoals jullie weten ben ik altijd op zoek naar goedkope prijsjes :)

Zo heb ik nu mijn retour vliegticket Kiev geboekt voor onder de 60 euro.

Heb al heel wat op “google” gesurfd, en kwam op onderstaand hotel terecht !

http://hotelgolos.com/

Is een goedkoop hotel omgerekend nog geen 25 euro incl. ontbijt.

Is het centrum van Kiev goed te berijken met de metro van hieruit ?

Of toch maar dit hotel nemen: http://www.s-peter.com.ua/

Is ietsje duurder (rond de 30 euro) maar volgens mij wel centraal gelegen of heb ik het mis ?

Kunnen de echte Kiev gangers mij een goede tip geven.

Alvast hartelijk dank.

Marcus..

• marc

Hoe vlieg je?

• Dorenda

Om vanuit Hotel Holosijivskij bij de metro te komen, moet je met de trolleybus/bus/marsjroetka. Ik schat een minuut of 10 rijden. Vervolgens ben je met de metro in een minuut of 7 in het centrum. Wachttijden moet je er natuurlijk nog bij rekenen, maar het rijdt allemaal behoorlijk frequent.

Hotel Sankt-Peterburg zit als ik het zo zie inderdaad in het centrum, daarvandaan kun je het meeste lopend bereiken en anders is het niet ver lopen naar een metrostation.

• Marcus

Vlieg met “wizzair” vanuit Dortmund. Van vrijdag tot maandag even de vrouwen onveilig maken daar ;)

Marcus..

• Mikaeli

Hotel Sankt - Peterburg is een nieuwe naam van Hotel Leningrad. Hotel ligt in hartje van stad, waar de beeld van Lenin nog iedereen begroet. Het is 3 minuten loopafstand van Kreshatik. Het is een oude hotel maar qua ligging is het prima. Andere ken ik niet, maar afgezien de prijs zou het zelfde categorie zijn.

Ik denk toch betere optie is een appartement te huren.

Ooit heb ik deze informatie gehad, maar zelf heb ik geen ervaring mee.

Kijk eens

Auteur: Kees H (—.roose1.nb.home.nl)

Datum: 03-03-2005 23:34

Kiev apartments rent service, Kiev, Ukraine, 04210.

Geroev Stalingrada street.

Building 43, room 56.

Mobile phone: +38 044 203-03-09

Office number: +38 044 413-54-66

Fax number: +1 425 955-40-84

• marcus

Apartementen zijn belachelijk duur, ik heb verschillende bedrijven/particulieren gemaild, maar als ik voor 3 nachten wil boeken zijn de prijzen ineens stukken duurder dan voor 1 of 2 weken !!!, zou dit weer zo'n afzetters truckje zijn ;) ?

Had verschillende app. gemaild die voor 40-50 euro iets aanboden, toen ik mijn vertrekdata in Januari noemde waren de prijzen ineens 80-90 euro per nacht !

En dan moet ik nog zelf boodschappen doen ;), nee op vakantie wil ik genieten en niet zelf de supermarkt in. Wilde trouwens net boeken bij “Sankt-Petersburg”, maar de mail werkt bij hun niet, krijg hem tot 2x toe terug, ziijn er nog andere opties, of kan iemand hen eens benaderen voor mij ?

Marcus..

• Mikaeli

Ik ben bij hen week of twee geleden geweest en heb ik een prijslist van ze gekregen waar staat dat kamers beginnen vanaf 230 hrivna met ontbijt.

Daaronder staat de volgende contact mogelijkheden.

Tel. 279-73-64

Tel/Fax. 279-74-72

E-mail: s-peter@i.kiev.ua

• Dorenda

Je zou een fax kunnen sturen of bellen. :) Nummers staan op de website.

• Marcus

De 3e keer (e-mail) lukte gelukkig wel, nu maar hopen dat ze “Engels” kunnen lezen :) Locatie sprak me toch wel aan, en voor 30 euro incl. ontbijt niet slecht :)

Kan ik trouwens makkelijk s'avonds zo tegen 22.00 uur nog makkelijk een taxi krijgen naar mijn hotel vanuit Borispol-airport ? wat kost dit ongeveer ?, moet het voor 150 grivna te doen zijn ? of is het goedkoper ;)

Marcus..