Beste mensen,
Hiep, hiep, hoeraaaaaaaaa.
We kunnen lowcost naar Ukraine vanaf 14 januari 2009.
Zag nu al prijzen bij “Wizzair” voor 48 euro retour incl.alle tax en toeslagen, is dat niet geweldig ?
Doe er je voordeel mee.
Marcus..
Klopt je kunt zelf kiezen tussen Keulen of Dortmund vertrek.
Wel komen ze laat aan ik Kiev, geloof vanuit Keulen om 21.00 uur, en Dortmund 22.00 uur. Zullen er dan nog bussen reiden naar het centrum ?, of toch maar een taxi ?
Ik ga dadelijk even een ticket boeken voor februari (vrijdag vertrek en maandag terug) voor 56,50 euro retour incl. alle kosten.
Weg met die dure tickets om vanaf schiphol te vliegen
Marcus..
Ik heb nooit een prijs gezien van 215 euro met KLM, ja zonder taxen en toeslagen, tel je die er bij kom je toch uit op 275-350 euro. Heb zelf net geboekt voor nog geen 60 euro alles all-inn.
Ik ga gewoon lekker voor vakantie, en dan maken mij die vertrektijden niks uit.
Vind het ook wel lekker dat hij om 18.00 uur vertrekt, kun je die dag toch nog werken En Dortmund is (gratis) parkeren van de auto. Zal op Schiphol moeilijker gaan , + mijn afstand naar Amsterdam (schiphol) is 2x zo ver dan Dortmund, en de benzine is ook niet meer goedkoop
Marcus..
Helemaal gelijk heb je Marcus.
Vanaf amsterdam naar Kiev voor 215 euro is minstens al 2 jaar geleden. De laagste prijs voor een rechtstreekse vlucht vanuit amsterdam naar Kiev is volgens mij op dit moment 280 euro. En dan moet je nog geluk hebben.
Ik ga vaak naar Kiev voor mijn werk maar ook prive. De vluchttijden van Wizzair zijn best wel mooi! Kun je inderdaad op de vertrekdag nog mooi werken.
Parkeren net buiten het vliegveld van Keulen is gratis en bewaakt parkeren voor één week kost ook maar maximaal 30 euro. Daarnaast ben ik binnen 45 minuten op het vliegveld vanuit Zuid-Limburg.
Amsterdam: Vroege vertrektijden, duur parkeren, langere aanreistijd.
Bussen naar Kiev vanuit Borispol gaandagelijks tot 00:30 uur. Taxi's tot 02:00uur
Als je langer dan 3 dagen gaat en je reist binnen Kiev veel, of je maakt eentrip buiten kiev kan ik je aanraden om op het vliegveld een auto te huren. Dit kun je mooi van te voren online doen en kost dan bijna niets of in ieder geval minder dan iedere keer gebruik te maken vaneen taxi
Heb ik gisteren toch mooi ruim 220 euro bespaard.
Ja, klopt vanuit Venlo ben ik in 45 minuten in Keulen, en in ruim 1 uurtje Dortmund.
Ik heb vanuit Dortmund geboekt omdat zij op vrijdag vertrekken en maandag laat in de middag weer terug gaan. Ik ga gewoon de stad 3 dagen verkennen, lekker eten en drinken en kijken of er leuke dames zijn
Is Kiev trouwens duur Gilbert ?, of kan ik het met NL vergelijken ?
Vond dat Lviv erg goedkoop was, moest echt moeite doen om daar 10 euro per dag aan eten en drinken op te maken, pilsje kostte daar 2-4 grivna, en een goede maaltijd tussen de 30-50 grivna. Nog een paar tips voor Kiev waar ik me aan moet houden ?
Groetjes, Marcus..
Net even op “cheaptickets.nl” mijn vertrekdata ingetoetst en dit zijn de resultaten !!! Heb zelfs ruim 280 euro verdiend want bij deze organisatie moet je ook nog boekingskosten etc…..betalen. En dit zijn ook nog eens geen directe vluchten. Lang leve Wizzair !!!!
Austrian Airlines
(150,00 + 187,56tax) 337,56 EUR
Czech Airlines
(161,00 + 177,84tax) 338,84 EUR
MALEV Hungarian Airlines
(170,00 + 188,10tax) 358,10 EUR
MALEV Hungarian Airlines
(171,00 + 134,82tax) 305,82 EUR
Finnair
(171,00 + 170,82tax) 341,82 EUR
LOT-Polish Airlines
(179,00 + 185,38tax) 364,38 EUR
LOT-Polish Airlines
(180,00 + 185,38tax) 365,38 EUR
Lufthansa German Airlines
(185,00 + 234,79tax) 419,79 EUR
Je kunt het jezelf zo duur maken als jezelf wilt. Over het algemen is Kiev voor toeristen niet goedkoop! In ieder geval duurder dan in Nederland. Als je een beetje de weg weet kun je wel goedkoper uit zijn.
Verblijf in iedere geval in een appartement en neem geen hotel. Appartement in het centrum vanaf zo'n 60 dollar. Buiten het centrum vanaf 40 dollar.
Als het je niet uitmaakt om iets langer onderweg te zijn, neem dan gewoon de bus vanuit het vliegveld naar het centrum van Kiev. Een taxi kost al gauw 110 tot 150 grivna.
De bekende restaurant's die ook in de “What;s On” vermeldt staan zijn vaak nog duurder dan in Nederland. Er zijn veel van die zelfbedieningskeukens waar je voor weinig geld goed kunt eten. Deze zijn doorgaans de hele dag open.
Leuk op stap kun je in Forsage, Caribbean, Prime en Sound Planet. Ietsje duurder wordt het in o.a. Radio Hall en Patipa. Duur in o.a. Arena, Decadence House en Tsaar Project .
Ik denk dat ik ook gebruik ga maken van Wizz Air (Dortmund-Kiev).
Normaal vloog ik altijd met KLM/Ukraine Intl van Amsterdam naar Kiev.
Ik vlieg met vrouw en 2 kleine kinderen dus dit ga mij enorm veel geld schelen.
Het enige is dat ik nog moet doorreizen naar Kharkov. Deze binnenlandse vlucht
van Kiev naar Kharkov is dan straks duurder dan de reis naar Kiev toe.
Het wordt tijd dat daar ook eens meer concurrentie in komt. Dan gaan die
tarieven misschien ook eens omlaag!
Dan mijn vraag; Heeft er iemand ervaring met luchthaven Dortmund?
Moet je bijv vooraf reserveren voor lang parkeren en wat kost dat ongeveer?
En staat het onderweg goed aangegeven? Moet vanuit Rotterdam komen (geen TOMTOM). Kortom, is het goed te vinden cq aan te rijden?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?