Mukacheo

• steve

Hey, ik zou graag van vrijdag 24 oktober tot en met 3 november naar oekraine gaan om wat vrienden op te zoeken die in Mukachevo wonen, dicht bij de luchthaven Uzhgorod is dat.

Kan er iemand mij soms helpen om de goedkoopste weg mee te zoeken want ben stilletjes aan nu wel doorgedraaid met alles te vergelijken.

Ik wilde eerst naar kiev reizen met het vliegtuig en dan vanuit kiev het vliegtuig nemen naar Uzhgorod, maar pfft de uren komen nooit mooi uit of er is een ander probleem.

Misschien is het beter om naar krakau te reizen en vandaar de trein te nemen maar vind daar nergens iets van terug en denk dat die trein er lang over doet.

Het maakt me niet hoe ik er geraak, als ik er maar geraak haha

Iemand die me kan helpen?

• erwins

als je low-cost wilt gaan: waarom niet via Slowakije? Uzgorod is net de grens over..

• steve

Hey

ik heb vannacht nog even zitten verder zoeken en idd, ik had het ook gemerkt en zag dat er een vlieghaven niet ver van de grens is: kosice.

Nu rest er me enkel en alleen de vraag of er een treinverbinding is tussen Kosice en Mukachevo en wat de uren plus tarieven hiervoor dan weer zijn, want dit kon ik niet ergens terugvinden helaas.

Hopelijk kan iemand me weer een stapje verder helpen, alvast bedankt voor de reactie en de hulp

steve

• Marcus

Volgens mij kun je met “Skyeurope” rechtstreeks vliegen Kosice vanuit Amsterdam (schiphol).

Anders op Bratislava, en dan de bus.

Marcus..

• steve

Hey, met skyeurope kun je er helaas niet geraken.. zowel van amsterdam als van brussel niet. Ook bratislava is niet rechtstreeks en dan schiet het prijskaartje steeds helaas omhoog..

toch bedankt voor je reactie!

• Dorenda

Er is dagelijks één rechtstreekse treinverbinding tussen Košice en Mukachevo. Die trein vertrekt vanuit Košice om 20:07 en komt in Mukachevo aan om 4:33. De prijs weet ik helaas ook niet.