zijn er camping kaarten van de Oekraine

  • ben michels

    Zijn er ergens kaarten te krijgen van campings in de Oekraine.

  • Gilbert

    Neem even contact op met de ANWB. Zij hebben al 2 jaar achter elkaar een caravan-trip door Oekraïne georganiseerd.

    Zij hebben zeker info voor jeben michels schreef:

    >

    > Zijn er ergens kaarten te krijgen van campings in de Oekraine.

  • landrover500

    Ik heb dit jeer gecampeerd in Oekraine, er zijn geen campings behalve prolissok bij Kiev.

    Dat wordt wildcamperen, gaat prima in de Oekraine. Of vragen of je bij een boer op het land mag staan. (tergen vergoeding natuurlijk)

  • ben michels

    Bedankt,, dan kan ik daar rekening mee houden.

  • Gerard

    Ik heb in Juli rondgereden op de motor door Oekraine. Ik ben welgeteld één camping tegengekomen op de Krim. die was helemaal overvol. Verder heb ik onderweg één Duitser zien rijden met een caravan. Kamperen zoals in Noord, west en zuid Europa kun je denk ik vergeten.

  • ben michels

    Bedankt voor die reactie. Het zou mooi zijn wanneer er iemand was die adressen had van boeren enz. enz.

  • Peter Oortman

    Hallo

    Wij zijn Tetyana en Peter.en zijn bezig om met een camping te beginnen in de Oekraine.

    Wij en mijn schoonouders hebben daar veel grond en plaatsen voor een camping.

    Omdat wij er nog mee aan het werk zijn, is het nog niet klaar, want ik wil het goed voor elkaar hebben daar met alle dingen.

    Maar het is nu al wel mogelijk om daar met een tent of caravan te staan bij ons huis maar ook zekers wel bij het huis van mijn schoonouders.

    Wij wonen zelf ihier in Nederland maar willen dit voor onze schoonouders hebben.

    Het is daar heel mooi en je kan alles zo uit de tuin halen, dus puur natuur.

    voor intresse stuur maar een mail, camping Hevkoort.

    peteroortman@hotmail.com

  • ben

    Waar is die camping ergens. graag info

  • Martijn

    Hallo,

    Wij zijn op zoek naar een camperplek in de buurt van kharkov tijdens het ek

    Is dit iets voor ons?

    Groeten Martijn

  • michelmoos1@hotmail.nl

    hallo martijn,

    wij hebben een 6 persoons appartement te huur in het centrum van kharkov voor niet te veel geld.

    Voor verder detail kan je mailen met michelmoos1@hotmail.nl

    gr michel