ik kan nergens wat terugvinden over de nieuwe lijndienst van wizz air eindhoven-kiev. waar heb je deze info gelezen?
misschien moet Armando eens een cursus leesvaardigheid volgen ???
Wizzair vliegt naar Kiev vanaf LVIV (dus gewoon een binnenlandse vlucht). Als je graag met Wizzair vliegt, dan kan je natuurlijk gewoon eerst een KLM vlucht boeken naar LVIV (via Kiev); betaal je 600 euro.
Daarna kan je lekker terug vanaf LVIV naar Kiev voor 30 euro…!!! (met Wizzair).
misschien moet jij maar eens beter leren lezen voordat je zon grote mond hebt:
Wizz Air Ukraine launches international flights from Kiev
Wizz Air Ukraine, the first low fare - low cost airline in Ukraine announced during the airline’s Kiev-Odessa-Kiev demonstration flight today that it intended to operate international routes to London Luton, Dortmund and Milan Bergamo from its Kiev base later this year. The company will provide affordable and comfortable travel to many Ukrainian holidaymakers and millions of students and workers who live abroad and will now have the opportunity to travel back to Ukraine for less and consequently more often. The new flights are planned to start from 15 September and will complement the airline’s domestic network. The start of ticket sales for the international flights remains subject to regulatory approvals expected to take place in the course of July.
Wizz Air Ukraine’s schedule:
Route From 11 July From 15 September
Kiev - Lviv 6 flights/week 4 flights/week
Kiev - Odessa 6 flights/week 4 flights/week
Kiev - Simferopol 8 flights/week 4 flights/week
Simferopol - Lviv 8 flights/week 4 flights/week
Kiev - London Luton* - 3 flights/week
Kiev - Dortmund* - 3 flights/week
Kiev - Milan Bergamo* - 3 flights/week
en voor jou informatie vliegt wizzair niet alleen naar lviv maar ook naar odessa, kharkov, simferopol en zaporozhye.
enige wat niet klopte was het gerucht op dit prikbord dat er vanaf eindhoven ook zou gevlogen gaan worden (wat ik overigens niet gepost heb) maar dortmund is net zo ver als schiphol voor mij, dus goed nieuws!
Hallo, nog enig nieuws over nieuwe routes vanaf eindhoven naar kiev? ik heb gezien dat er naar allerlei nieuwe bestemmingen kan gevlogen worden maar kiev er nog niet bij zit. Ik woon inmiddels al 6 maanden in kiev en zou fijn zijn als er een directe vlucht zou komen. Grappig dat BEN JE BLIND niet meer gereageerd heeft na zijn onbeschofte reactie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?