is de oekraine al klaar voor vakantie met een caravan ????

• Ben Michels

Ik zou heel graag willen weten of dit land ook mogelijkheden heeft voor vakantie met een caravan.

• Keesh

kijk even op deze site http://gezellignaardekrim.kro.nl/

• Ben Michels

Ja, die uitzending heb ik gedeeltelijk gezien. Het gaat over georganiseerde reizen.

Ik vraag me af zijn er campings en is het verantwoordt om dit land in te rijden met een mooie auto en caravan.

Wij zijn geen clubjes mensen, dus zeker niet georganiseerd.

Wel erg bedankt voor de snelle reactie.

• Gerard

Hallo Ben,

Ik ben nu in Oekraine op de motor, ik ben inmiddels in Dnipropetrovsk. Ik heb de hele weg in Oekraine 1 caravan gezien, was trouwens een duitser.

• Beja Kluiters

wij zijn in 1989 met een Scout vouwwagen vis L'viv naar Kiev gereden.

Iedereen verklaarden ons hier in Nederland voor gek! (waren en zijn we ook hoor!)

adviseer je NOOIT in het donker te rijden. uitkijken als er plassen liggen, kan wel eens een diepe kuil zijn. Campings zijn er weinig, dat advies om te vragen of je bij een boer kan slapen, vind ik een goede.

Ook kampeert men wel ‘wild’

leer het alfabeth en schrijf wat woorden en zinnen op….

goede reis, wanneer verterk je

Beja

• Ben Michels

Kom net terug uit Slowakije. Ben niet naar de oekraine geweest. Volgend jaar maar plannen.

• drs. v.d. Kolk

is OEKRAINE al klaar voor vakantie in HOTEL…???

Kan je goed tegen STOF, VUIL, 50 JAAR OUDE BUSSEN, VERSLETEN KAPOTTE WEGEN, vieze hotelletjes, bussen die van ellende uit elkaar dreigen te vallen, ziekmakende barbecues…..Dan is Oekraine een geschikte bestemming….

p.s. niet te vergeten de "absolute wansmaak op het gebied van kunst, architectuur…..

• Prof. Nietsnut

En heb je net zo'n beperkte horizon als drs. V.d. Kolk, dan is er altijd nog wel een container in Amsterdam waar Drs. V.d. Kolk in gaan slapen.

Vreselijk, wat is dat een min mannetje, die drs. v.d. Kolk.

• ben michels

Als ik al het vorige lees, dan zal ik zeker niet afgaan op het kommentaar van die drs v.d. kolk.